Gjest Mann Skrevet 8. november 2011 #1 Del Skrevet 8. november 2011 Er jeg snål fordi jeg liker bedre å være sammen med damer enn menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
womenwomen Skrevet 8. november 2011 #2 Del Skrevet 8. november 2011 Er jeg snål fordi jeg liker bedre å være sammen med damer enn menn? Jeg er kvinne og jeg har det akkurat som deg. Liker best å være sammen med menn. Kanskje forde menn kan brukes til allt he he Veninner er kjedelige rett og slett. Kjeder meg sammen med kvinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 8. november 2011 #3 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg er kvinne og jeg har det akkurat som deg. Liker best å være sammen med menn. Kanskje forde menn kan brukes til allt he he Veninner er kjedelige rett og slett. Kjeder meg sammen med kvinner... Derfor du henger på KG...?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
womenwomen Skrevet 8. november 2011 #4 Del Skrevet 8. november 2011 Derfor du henger på KG...?? Og forde jeg trives i mitt eget selskap. Veldig avslappende : ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2011 #5 Del Skrevet 8. november 2011 Det høres tullete ut, for menn har stort sett mer humor og de prater ikke hull i hodet på folk. Holder med WW for en gang skyld, kvinner kjeder meg med mindre vi har sex. Men kanskje du håper på sex med slike holdninger ts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 8. november 2011 #6 Del Skrevet 8. november 2011 Og forde jeg trives i mitt eget selskap. Veldig avslappende : ) He he, bra svar Ps. Jeg er dame...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå