Gå til innhold

TvNorge kutter ut Glamour


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk og lov :P Dette har jeg drømt om lenge :P

Hvorfor det, egentlig..? Hvor lang er en episode, tjue minutter eller noe sånt? Synes du det er veldig plagsomme tjue minutter? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det, egentlig..? Hvor lang er en episode, tjue minutter eller noe sånt? Synes du det er veldig plagsomme tjue minutter? ;)

Neida, det er jo sjeldent jeg har fri på formiddagene og, så sånn sett har det ikke plaget meg mye. Men de gangene jeg har hatt fri har bestandig glamour på tvnorge og days of our lives på tv3 vært i veien når jeg skulle spise frokost og trengte noe å se på :P Og da har jeg virkelig ønsket at de skulle slutte å sende det! Jeg har forsåvidt drømt om å vinne i lotto lenge og nå, men det plager meg ikke noe nevneverdig at jeg ikke har vunnet enda ;)

Det er lov å drømme ;)

Endret av Aubree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk program skal en lete lenge etter. Skjer aldri noe nytt. Har det skjedd en ting dramatisk, så holder de koken på det i flere måneder etterpå. Samme greia med Days of our lives. Bestemor program uten like. Gamle hjemmet må finne seg noe annet å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det at Days of our lives er hakket dummere. Der er skuespillerne enda dårligere, dialogen er enda latterligere, og illustrasjonene er patetiske.

Eksempel som jeg var så uheldig å få med meg når jeg bladde gjennom kanaler:

2 stk i senga. Kliner med dyna halvveis over. Kameraet flyttes lengre og lengre opp, og fader over i svart og det begynner å sprette fyrverkeri over skjermen.

Glamour er veldig mange hakk bedre enn Days of our lives, men likevel patetisk dårlig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tragisk program skal en lete lenge etter. Skjer aldri noe nytt. Har det skjedd en ting dramatisk, så holder de koken på det i flere måneder etterpå. Samme greia med Days of our lives. Bestemor program uten like. Gamle hjemmet må finne seg noe annet å se på.

Hvorfor kan ikke folk se på de selv liker da? Hva er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke folk se på de selv liker da? Hva er problemet?

Det skulle stå det og ikke de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det ville hjulpet en del ;) Jeg vet om mange som liker å få med seg serien, emn kan ikke pga skole og jobb.

Det har du kanskje rett i, men jeg tipper nok TV Norge har et mer bevisst forhold til hva folk flest liker å se på. De er avhengige av å ha MANGE seere på kveldstid, for det er da de tjener mest på reklameinnslagene, så jeg tipper de ikke hadde tatt glamour av plakaten med mindre de ikke så noe håp i å tjene penger på det.

Det er nok mange fans av glamour, det tviler jeg ikke på siden det har gått så lenge, men det er nok et vanskelig program å sende, siden mange ikke tåler å se på det (deriblant meg). Det er mye jeg kan se på hvis jeg kjeder meg, men ikke glamour, og det er vel det som er grunnen: at en liten men trofast fanskare ikke hjelper når resten bytter kanal hver gang glamour går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det ville hjulpet en del ;) Jeg vet om mange som liker å få med seg serien, emn kan ikke pga skole og jobb.

For sånn ca en million år siden gikk det faktisk på kveldstid. Jeg vil tro det var en grunn til at de flyttet det fra kveld til formiddag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Husker jeg så på Glamour med farmoren min når jeg hadde fri fra skolen ;)

Det var dengang Ridge var gift med Caroline, som døde av kreft. Senere ble han sammen med Taylor, eller "Doc" som han kalte henne. Brooke på sin side var gift med Ridges far Eric, som var skilt fra Stephanie.

Nuvel, ingenting varer evig.

Haha, jeg også så på det da..Senere ble Brooke gift med Ridge, også skilte de seg og Taylor og Ridge ble sammen igjen, men neste gang jeg så på noen år etter var Ridge og Brooke gift igjen.. :popcorn:

Noen som husker hun gærne dama som var kjæresten(eller kona?) til Eric? Hun Sheila eller hva hun het? Haha.. Barndomsminner <3

Serien starta i 1987, samme året jeg ble født.. SYKT å tenke på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...