Gå til innhold

TvNorge kutter ut Glamour


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Faren min kommer til å bli småsprø nå.

Før når det gikk i reprise satt han klistra til skjermen både midt i uka, og på søndagene når de sendte alle episodenen for uka i reprise...

Selv om jeg mener at dette er en møkkaserie som er på lik linje med Days of our lives, og likevel kommer han med oppdateringer på hva som har skjedd som om det skulle vært en livsviktig nyhetsoppdatering.

Når jeg tenker meg om så gleder jeg meg faktisk til slutten av November nå! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, det er ikke så mange som kutter jobben for å se på episodene kl. 11.45! Tenk litt, hvorfor mister dere seere for Glamour? Fordi folk er på jobb da!!! Så dumt ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv da jeg var syk i flere år så så jeg aldri på dette. For meg er det totalt likegyldig om de fortsetter å sende eller ikke. Folk i jobb har ikke tid til sånt så kanskje glede de som er hjemme og sèr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ bestemora mi kommer til å få et anfall nå :fnise: Hun har sett på The bold and the beautiful siden begynneslen av 90 tallet. Hun MÅ få med seg hver eneste episode hvis ikke blir hun gal.

Men det er da ikke rart det er lave seertall når de sender serien på formiddagen da de fleste er på jobb og skole.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er da ikke rart det er lave seertall når de sender serien på formiddagen da de fleste er på jobb og skole.

Så god kvalitet det er på den serien der så tviler jeg sterkt på at det ville hjulpet å flytte det til ettermiddag eller kveld...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Jeg er ikke noen storfan av Glamour, men jeg pleier alltid å se på det når jeg er hjemme fra jobben eller skolen :fnise: Synes det er trist de slutter å sende klassikeren som har gått på TVN i så mange år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så god kvalitet det er på den serien der så tviler jeg sterkt på at det ville hjulpet å flytte det til ettermiddag eller kveld...

Jeg tror det ville hjulpet en del ;) Jeg vet om mange som liker å få med seg serien, emn kan ikke pga skole og jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Folk" er på jobb, gitt. Vel, det er ikke alle som jobber 8-16. Dessuten er jo slike såpeoperaer dagserier. Mange har PVR-dekodere i dag også, som gjør det mulig å se det når man vil.

Jeg ser ikke Glamour selv, men jeg unner da andre å se det likevel.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Faren min kommer til å bli småsprø nå.

Før når det gikk i reprise satt han klistra til skjermen både midt i uka, og på søndagene når de sendte alle episodenen for uka i reprise...

Selv om jeg mener at dette er en møkkaserie som er på lik linje med Days of our lives, og likevel kommer han med oppdateringer på hva som har skjedd som om det skulle vært en livsviktig nyhetsoppdatering.

Når jeg tenker meg om så gleder jeg meg faktisk til slutten av November nå! :gjeiper:

der har du en julegave :ler: let på nettet etter serien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Husker jeg så på Glamour med farmoren min når jeg hadde fri fra skolen ;)

Det var dengang Ridge var gift med Caroline, som døde av kreft. Senere ble han sammen med Taylor, eller "Doc" som han kalte henne. Brooke på sin side var gift med Ridges far Eric, som var skilt fra Stephanie.

Nuvel, ingenting varer evig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...