LindaPinda Skrevet 7. november 2011 #1 Del Skrevet 7. november 2011 Meg og kjæresten min har nå vært sammen i ni-måneder. Jeg forstår jo det slik at etter en stund så er man ikke lenger super forelsket og det er i og med greit. MEN, jeg er veldig glad i oppmerksomhet fra kjæresten og elsker sånne "kjæreste-greier". Med kjæreste greier mener jeg; - Han sender ikke søte meldinger lenger - Han ringer ikke godnatt - Sluttet å leie meg - Han gir ikke meg nok komplimenter - Det faller han ikke inn å spørre om det går bra - Når han er med kompisene sine gir han faen i meg - Han prøver aldri å overraske meg Jeg vet det er kanskje mye å be om, men jeg har vært vant til slike "søte-detaljer" i tidligere forhold. Og han var slik i starten, men nå er det tydligvis ikke så viktig for han. Og det er ofte de små kjæreste-detaljene som faktisk får deg til å tenke at han bryr seg nok til å sende en melding hvor det står "Jeg savner deg.." Eller hva som helst. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, fordi når jeg tar slike ting opp "maser"jeg eller "klager".. Men det er slike ting som holder gnisten gående i forhold syntes jeg. Men jeg elsker han, så kommer meg ingen vei... Hva skal jeg gjøre? Bare begynne å være like likegyldig som han og ikke ringe først eller sende søte meldinger? Da går jo bare alt i grus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 7. november 2011 #2 Del Skrevet 7. november 2011 Hmm, jeg syns det er litt tidlig å ha "gått lei" av kjæresten allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaPinda Skrevet 7. november 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg er ikke lei han.. Men skulle bare ønske at han kunne "make an effort" liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 7. november 2011 #4 Del Skrevet 7. november 2011 mente ikke at du var lei av han, men motsatt.. Du får spørre han hva greia er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaPinda Skrevet 7. november 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 7. november 2011 Han sier at han elsker meg og at jeg er alt for han.. Altså det er ikke noe å si på kjærligheten i forholdet liksom, bare sånne småting som tydligvis er mer viktig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaPinda Skrevet 7. november 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 7. november 2011 Han sier at jeg bare overtenker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #7 Del Skrevet 7. november 2011 Har han blitt sånn etter 9 mnd, tenker jeg at det bare vil bli verre om noen år, om han ikke tar en helomvendig. Kanskje forelskelsen begynner å sleppe taket, og da er det ikke alle forhold som overlever det første året. Eller så er det bare slik han er som person, og det er noe du må venne deg til å leve med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaPinda Skrevet 7. november 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 7. november 2011 Det er nettopp det.. Han er bare sånn.. Fordi fra hans side, syns han forholdet går strålende. Det er bare jeg som syns det lille ekstra mangler.. Han ser ikke på det helt likt og mener at det ikke nødvendigvis burde være ett problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #9 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg skjønner deg godt. Ikke alle er like romantisk anlagt, så for noen tror jeg sånt kan virke "unødvendig". Jeg trenger også sånt i hverdagen, og mener bestemt at det er viktig for å holde et forhold i live. (for meg iallefall). Veien er så kort fra å glemme de små romantiske gestene til at man slutter å bry seg osv. Prat med han igjen! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaPinda Skrevet 7. november 2011 Forfatter #10 Del Skrevet 7. november 2011 Han blir faktisk lei seg når jeg sier at jeg føler han ikke viser at han bryr seg når vi ikke er med hverandre.. Så vi ser helt forskjellig på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaPinda Skrevet 7. november 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 7. november 2011 Akkurat, det er "unødvendig" så lenge vi elsker hverandre og vi vet det -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azure Skrevet 8. november 2011 #12 Del Skrevet 8. november 2011 Kanskje du/dere kan lese kjærlighetens 5 språk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 8. november 2011 #13 Del Skrevet 8. november 2011 De gangene jeg følte min kjæreste var slapp på de samme områdene så snakket jeg med han. Ordnet seg da. Det er ofte slik at mannfolka ikke trenger det samme som oss og derfor ikke gir det heller, for de tror ikke det er så viktig, og ser dermed ikke viktigheten av å holde på med slikt. Alltid greit med en liten påminnelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 8. november 2011 #14 Del Skrevet 8. november 2011 Er enige med flere at om han allerede blir sånn etter 9 mnd da er det noe som ikke stemmer - Kan kanskje hende at han har begynt å miste forelskelsen sin ? Liker ikke si noe negativt men jeg tenker at det kan være en mulighet . Vet veldig godt at gutter er ikke som jenter de er ikke så flinke med slike romantiske ting men det at han mener du maser og klager er dumt . Og skjønner at han vil være med kompiser men at han gir faen er litt dumt . Er ikke gøy for deg å burde ikke være slik han burde gjøre dette iblant selv om det er 1 mld iblant bare fordi han elsker deg . Du må snakke med han om dette ikke vær i hans forhold dere er to forstår veldig godt at du vil ha litt romantikk i hverdagen vi jenter trenger bekreftelser iblant . Håper det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Morgan Skrevet 8. november 2011 #15 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Kjenner meg igjen. Det skjedde ikke "allerede" etter 9 mnd. da. Men alle er forskjellige, det betyr ikke nødvendigvis at han ikke er forelsket i deg lenger osv. Han har bare slått seg til ro og sånt. Hvis du bare sier det pent og rolig når dere går tur og er i godt humør. Så bare sier du at du ville likt at han bare sendte en god natt melding til deg noen ganger eller tok med deg ut på middag en helt vanlig hverdag. Bare det "lille ekstra" kan gjøre/hjelpe mye for en person! Og kjærligheten ikke minst. Det er ikke alltid det er nok å elske hverandre... man må jobbe litt for det også noen ganger. For en stund siden merket jeg at jeg savnet å få meldinger fra kjæresten min noen ganger. Det føltes plutselig så tomt... Så da ba jeg han bli litt flinkere på det. Jeg sa det pent og rolig og var glad samtidig. Da tar man det ikke det på en negativ måte og der igjen tenker man positivt på det. Og da gjør man det. Men fortsetter han å ignorere at du virkelig trenger disse små tingene, som i tillegg IKKE er krevende/hardt arbeid heller, så syns jeg du burde revurdere hele forholdet. Man skal ikke gå rundt og føle seg tom og uønsket av kjæresten sin hele tiden. Da er det heller bedre å være singel enn å være i et forhold og fortsatt ensom. Endret 8. november 2011 av Mrs. Morgan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Ulve-elsker_ Skrevet 8. november 2011 #16 Del Skrevet 8. november 2011 Ta insjativ (eller hvordan det no enn skrives.) til og holde han i honden. Når dere er og går i byen etc, ta hånden hans. Men mange gutter er sånn at de ikke liker og gå å leie. Skriver du søte lange meldinger til ham? Kanskje han bare har gått tom for ord og ikke vet hva han skal skrive. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest which activene Skrevet 8. november 2011 #17 Del Skrevet 8. november 2011 Råd fra en mann: Slutt å se på for mye såpeoperaer. Mannen elsker deg for faens sake, om du gjentar (mase og hyle) at han må BEVISE det ved å gjøre ting du SELV mener han skal gjøre kommer du ingen vei. Du risikerer å miste ham, eller gjøre han enda mindre interessert i deg. Og det vil selvsagt gjenta seg med neste mannen, osv. Det er bare katter som ikke forandrer seg med tid (tror jeg), valget er ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #18 Del Skrevet 8. november 2011 Råd fra en mann: Slutt å se på for mye såpeoperaer. Mannen elsker deg for faens sake, om du gjentar (mase og hyle) at han må BEVISE det ved å gjøre ting du SELV mener han skal gjøre kommer du ingen vei. Du risikerer å miste ham, eller gjøre han enda mindre interessert i deg. Og det vil selvsagt gjenta seg med neste mannen, osv. Det er bare katter som ikke forandrer seg med tid (tror jeg), valget er ditt Er normalt å ville ha det TS ønsker i et forhold . Hun maser og hyler ikke utifra det jeg leser . Enda bedre å avslutte forholdet enn å sitte å føle seg ensom . SYns han kan bidra litt koster deg 1 min iblant å sende en . Jeg elsker deg . Mld ? Alle er forskjellige hun krever ikke mye . De fleste jenter vil ha litt oppmerksomhet iblant er ganske normalt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaPinda Skrevet 8. november 2011 Forfatter #19 Del Skrevet 8. november 2011 En liten detalj jeg kanskje burde husket å tilføye er at vi bor sammen, så kanskje jeg overdriver litt. Men hans synspunkt er ganske likt Gjest_which activene_* sitt. Brudd er forresten ikke et alternativ, hvertfall ikke fra hans side.. Og sånn med leing osv det er liksom ikke snakk om konstant avvik, bare mindre enn vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaPinda Skrevet 8. november 2011 Forfatter #20 Del Skrevet 8. november 2011 En ting til.. Han har aldri penger på tlf.. Når jeg leser det jeg skriver merker jeg at jeg kanskje overreagerer litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå