cha Skrevet 7. november 2011 #1 Del Skrevet 7. november 2011 Er det forseint å bestille julegaver fra ebay nå? Når begynner julerushet? Er helt fersk på ebay, men har funnet gaver til alle der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aubree Skrevet 7. november 2011 #2 Del Skrevet 7. november 2011 Nei vil tro du rekker det Småting fra USA tar en uke fra de sender det til jeg har det, er det ting fra hong kong feks, tar det ca 2 uker har. Så vil tro du rekker det godt på 7 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 7. november 2011 #3 Del Skrevet 7. november 2011 Neida. Men ville satt 4uker før jul som en liten frist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 8. november 2011 #4 Del Skrevet 8. november 2011 har motsatt erfaring som Aubree, varer fra asia har jeg på under en uke men varer fra usa ligger i snitt på tre ukers levering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aubree Skrevet 8. november 2011 #5 Del Skrevet 8. november 2011 har motsatt erfaring som Aubree, varer fra asia har jeg på under en uke men varer fra usa ligger i snitt på tre ukers levering. Åj nå fikk jeg opp håpet litt her, går og venter mange pakker fra Asia haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 8. november 2011 #6 Del Skrevet 8. november 2011 Pleier å stå ca. tiden det tar i de forskjellige annonsene der. Er nok ikkje for seint ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 9. november 2011 #7 Del Skrevet 9. november 2011 Bare husk at du må beregne litt ekstra tid i forhold til høytiden. Men jeg besilte en vare 3. november (fra Asia) og jeg fikk den i posten i dag. Det som også har noe å si er størrelsen på varen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå