Gå til innhold

Jentemødre


Gjest Elf

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg trenger hjelp :jepp: . Det har seg nemlig sånn at jeg har fire kusiner på 1, 7, 9 og 14 år. Problemet er bare at jeg nesten aldri ser dem, så jeg har lite peiling på hva de interesserer seg for/synes er stas.

Tidligere har jeg kjøpt bøker, hobbyting, klær...men står litt fast i år.

Hva ville deres ett-, syv-, ni- og fjortenåringer blitt glade for?

Må vel også nevne at vi har et litt stramt julebudsjett i år, så håper å kunne finne fine gaver til en relativt rimelig penge.

:takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gav min fjortenårige kusine ringer i år, og det ble hun veldig glad for :jepp: Kjøpte relativt billige ringer fra H&m og sånn, litt tøffe og store (moteriktige). Tror fjortenåringer generelt liker å få litt "voksenting".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 1-åring bryr seg jo ikke, men jeg ville likt å fått ullplagg, bøker for de minste eller duplo til henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 1-åring bryr seg jo ikke, men jeg ville likt å fått ullplagg, bøker for de minste eller duplo til henne :)

1-åringen er nok den som volder meg minst hodebry :fnise: men supre tips likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gav min fjortenårige kusine ringer i år, og det ble hun veldig glad for :jepp: Kjøpte relativt billige ringer fra H&m og sånn, litt tøffe og store (moteriktige). Tror fjortenåringer generelt liker å få litt "voksenting".

Takk for tipset! Hun er ikke så veldig forfengelig, men smykker er nok ikke dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at dvder evt blurays er en genial gave. Man finner noe som passer de fleste aldre (iallefall til 7, 9 og 14 åringen). Tenker da på filmer som Rio, To på rømmen, Harry Potter (hun på 14). Det er også enkelt å bytte hvis de har sett dem/har annen smak.

Gave fra Body Shop pleide også å falle i smak i den alderen (iallefall for 14 åringen).

Min erfaring hvis man skal tenke økonomi er å heller kjøpe noe lite og ordentlig som kan brukes enn å kjøpe noe stort som er totalt ubrukelig.

Til ettåringen støtter jeg forslaget om ull, duplo eller bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine nieser på 13 elsker Justin Bieber. På ebay kan man finne en hel haug med Justin Bieber ting til en billig penge.

Min datter på 10 blir i utgangspunktet glad for alt, men tips kan kanskje være dvd-filmer som nevnt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...