ara Skrevet 6. desember 2011 #21 Del Skrevet 6. desember 2011 Håper bare kroppen spiller deg et puss og at alt er bra med både deg og lille knøttet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #22 Del Skrevet 7. desember 2011 Takk for det jenter! Jeg har ikke hatt anledning til å ringe legen i dag, da jeg har vært i praksis hos en annen allmennlege hele dagen. Fikk meg dog ikke til å spørre om han kunne ta en blodprøve av meg. Skal tilbake om en uke, så hadde jo passet bra Nei får ringe legen first thing tomorrow! Har fremdeles litt lys brunlig utflod.. Liker det ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #23 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg kom meg aldri til legen jeg, umulig å komme igjennom til legekontoret om dagen! Så frustrerende! Men jeg har ikke blødd noe mer og har ikke noe magesmerter, så jeg satser på at alt er bra. Tenker egentlig ikke noe spesielt på det lenger, har mer enn nok med kvalmen og uggenheten enda. Jeg klarer vel å vente til tidlig UL om 1.5 uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 11. desember 2011 #24 Del Skrevet 11. desember 2011 Satser på at alt er i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #25 Del Skrevet 12. desember 2011 10 uker i dag! Jaggu som tiden flyr! Det betyr 5 uker til eksamen... Jaja, litt til for 10 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 12. desember 2011 #26 Del Skrevet 12. desember 2011 10 uker!! og nå bærer du et foster! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 13. desember 2011 #27 Del Skrevet 13. desember 2011 Hurra for 10 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #28 Del Skrevet 15. desember 2011 Sitter i deilige store senga og drikker sjokomelk med sugerør med laptopen i fanget. Kooooser meg! Har riktignok samfunnsmedisinboka ved siden av meg, oppslått, med intent to read, men må bare ha en liten KG pause først En uke til med dette før det blir jobbings hele jula! Legetime i morgen, blir spennende. Blir liksom litt mer virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buljoline Skrevet 15. desember 2011 #29 Del Skrevet 15. desember 2011 Heisan Og gratulerer så masse med graviditeten Koselig blogg du har laget. Vil bare komme med et lite tips.. 1 tisselaken og 3 hvite laken ?? Her venter vi nr.3 og jeg kan etter erfaring anbefale deg flere tisselaken. Gjærne 3 av di. Billig og grei på sparkjøp. Det kommer mye rart ut av en liten kropp Nr.2 fikk omgangssjuka når han var 5mnd gammel, og da var det greit at vi hadde flere. Kanskje vurdere laken i andre farver enn bare hvitt av samme grunn Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 15. desember 2011 #30 Del Skrevet 15. desember 2011 Så gøy med legetime! Da blir det liksom litt mer virkelig ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #31 Del Skrevet 16. desember 2011 Heisan Og gratulerer så masse med graviditeten Koselig blogg du har laget. Vil bare komme med et lite tips.. 1 tisselaken og 3 hvite laken ?? Her venter vi nr.3 og jeg kan etter erfaring anbefale deg flere tisselaken. Gjærne 3 av di. Billig og grei på sparkjøp. Det kommer mye rart ut av en liten kropp Nr.2 fikk omgangssjuka når han var 5mnd gammel, og da var det greit at vi hadde flere. Kanskje vurdere laken i andre farver enn bare hvitt av samme grunn Lykke til Hei Tusen takk for tips, tror kanskje det har sneket seg inn en liten skriveleif der som jeg ikke har sett Mente å sette opp like mange tisselaken som vanlige laken Blir nok andre farger på sengetøy når vi først vet kjønn, men er så leeeeeeenge til, så frem til da leker jeg med tanken på fine hvite sengetøy Har så lyst å handle babyting snaaaart!! Blir gal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #32 Del Skrevet 16. desember 2011 Da har jeg vært på første svangerskapskontroll hos legen, fikk beskjed om at HCG verdiene var fine (har vært innom og tatt blodprøver tidligere i uka), så det var jo litt stas. Ellers tømte de meg for 4 glass til med blod, fylte ut noe papirer og prata litt. Jeg fikk ny time til legen 5 januar, for han syns vi måtte komme innom og høre på fosterlyden begge to Jeg har jo allerede fått time til ordinær UL, så han slapp å sende avgårde papirer dit osv. Vi skal jo på tidlig UL neste onsdag, men det sa jeg ikke noe om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #33 Del Skrevet 16. desember 2011 Måtte endre graviditetstickeren min litt, alt ble så veldig rosa! Fant ut at jeg heller måtte være litt mer nøytral, frem til kjønnet er kjent :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 16. desember 2011 #34 Del Skrevet 16. desember 2011 ALlright å være i gang med svangerskapskontroller Gleder meg til min første "ordentlige", slik at jeg kan få time til ordinær UL etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #35 Del Skrevet 21. desember 2011 Da har vi være på ultralyd vi også! Først lå lillebaby helt stille, så jeg ble nesten litt redd, men så så jeg hjertet som banket og et minutt senere begynte baby å bevege seg noe voldsomt. Er så utrolig fascinerende å tenke på at det er noe levende som ligger og spreller og beveger seg inni magen min! Helt weird! Sambo var med og syntes det var utrolig artig. Alt var helt fint med lillebaby, to hjernehalvdeler, fire hjertekamre, 2 armer og 2 ben, 1.2 mm nakkefold, neseben og urolig liten sak Målene stemte sånn ca med tickeren min, termin 12 juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 21. desember 2011 #36 Del Skrevet 21. desember 2011 Så koselig med UL! Gratulerer med en sprellende liten spire Koselig julegave det, å ha sett lillebabyen for første gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 22. desember 2011 #37 Del Skrevet 22. desember 2011 Gratulerer! Er virkelig noe spesielt med UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #38 Del Skrevet 28. desember 2011 Nå er 12 uker passert!! :hoppe: Vi har hatt en koselig jul, de få dagene den varte. Vi jobbet begge lille julaften, samt at vi skal jobbe hele romjula. Men vi har fått låne en bil, og det hjelper veldig på jobbmoralen når man bare kan kjøre frem og tilbake til jobb, istedenfor å være avhengig av busser og tog Ellers var vi i Sverige 2 juledag, og da fant jeg gravidbukser i min størrelse!! Så nå har jeg kjøpt et par stk!! Har vært og sett på barnevogner i dag, var en del tilbud på Baby Shop! Så sinnsykt vanskelig å finne en som har alt man liker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 15. januar 2012 #39 Del Skrevet 15. januar 2012 14, snart 15 uker!!!! Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #40 Del Skrevet 9. februar 2012 Her har jeg jaggu ikke vært på en stund Har fryktelig mye å gjøre på skolen, samtidig som jeg prioriterer kjærestetid den tiden vi har igjen alene Dette har skjedd siden sist: *Magen har poppet ut *Vi har vært på ordinær ultralyd *Lillebaby er frisk *Lillebaby er en jente! *Ny termin 13 juli (menstermin 12 juli) *Ikke helt happy med jordmora vi hadde på RH, men men *Enda flere folk vet vi er gravide *Jeg har kjøpt en del jenteklær!! *Endelig har vårklærne kommet, og jeg har funnet fine luftige topper til meg selv *Dersom noen ser lyse mammabukser så skrik ut! *Jeg kjenner at lillebaby beveger seg *stor stas* *Min kjære sier "Hei jentene mine!" når han kommer hjem for dagen! *stor stas det også* *Har menssmerter i ny og ne, samt litt småkvalme, men ikke noe jeg ikke overlever Det er vel det jeg kommer på! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå