Gå til innhold

Mens vi venter på lillebaby..


Nienna83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk takk :rodmer:

Og se på deg da, 26 uker allerede, gud som tiden flyr!!

Må få lest meg opp på dagbøker igjen her skjønner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :rodmer:

Og se på deg da, 26 uker allerede, gud som tiden flyr!!

Må få lest meg opp på dagbøker igjen her skjønner jeg :)

Ja, det er helt utrolig! Tiden går så fort at man omtrent ikke skjønner noe.. :fnise:

Er enda 3 mnd igjen så håper egentlig de går like fort! Gleder meg til mer oppdateringer fra deg framover! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg jaggu ikke vært på en stund :sjenert:

Har fryktelig mye å gjøre på skolen, samtidig som jeg prioriterer kjærestetid den tiden vi har igjen alene :rodmer:

Dette har skjedd siden sist:

*Magen har poppet ut

*Vi har vært på ordinær ultralyd

*Lillebaby er frisk

*Lillebaby er en jente!

*Ny termin 13 juli (menstermin 12 juli)

*Ikke helt happy med jordmora vi hadde på RH, men men

*Enda flere folk vet vi er gravide

*Jeg har kjøpt en del jenteklær!!

*Endelig har vårklærne kommet, og jeg har funnet fine luftige topper til meg selv

*Dersom noen ser lyse mammabukser så skrik ut! :)

*Jeg kjenner at lillebaby beveger seg *stor stas*

*Min kjære sier "Hei jentene mine!" når han kommer hjem for dagen! *stor stas det også*

*Har menssmerter i ny og ne, samt litt småkvalme, men ikke noe jeg ikke overlever

Det er vel det jeg kommer på! :D

Så utrolig mye koselig! :rodmer:

Hyggelig å "høre" fra deg igjen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig mye koselig! :rodmer:

Hyggelig å "høre" fra deg igjen! :jepp:

Og du som er halvveis allerede!! Snart sitter du med en liten jentebebis i armene :rodmer:

Skal prøve å oppdatere her litt oftere nå :rodmer:

Vi har såvidt begynt å tenke litt på navn, men jeg skjønner at dette kan bli litt av en kamp :fnise: alt jeg sier stemmer han nei til, og vice versa...

Vi trenger forslag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du som er halvveis allerede!! Snart sitter du med en liten jentebebis i armene :rodmer:

Skal prøve å oppdatere her litt oftere nå :rodmer:

Vi har såvidt begynt å tenke litt på navn, men jeg skjønner at dette kan bli litt av en kamp :fnise: alt jeg sier stemmer han nei til, og vice versa...

Vi trenger forslag!!

Sånn er det med navn her også! Jeg slenger ut i luften med masse gode forslag (selvsagt), men han bare stemmer de ned! Også kommer han med snåle navn som ikke jeg vil kalle ungen for alt i verden! Ikke lett når man er så uenige altså! hehe...

Har dere noen forslag i det hele tatt da? Liker dere best nye og moderne navn, eller vil dere gå for litt mer trafisjonelle "gamle" navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er hun livat om bare juling, er så artig å kjenne at det er noen der inne som sparker med sine pittesmå føtter :rodmer:

Vi liker best moderne navn, gjerne litt enkle, men også helst ikke noe som "alle" heter om dagen.. :sjenert:

Jeg har alltid likt Ida og Andrea veldig godt, men så tok tanten min Andrea, og lillesøsteren min (attpåklatten) fikk mellomnavn som Ida.. Sambo liker ingen av dem uansett :fnise:

Det eneste navnet vi begge liker er Emma, men det er jo helt i toppen og har vært det en stund, så vi er også enige om å ikke ta det. Typisk! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk, søndagskvelder blir alltid så dyre når jeg ikke har noe å gjøre... :sjenert: Eller dvs jeg burde sittet og lest biokjemi, men babyting er så mye mer spennende...

I dag har jeg trykket hjem en del babyklær fra England, en uro i tre + feste, noen kleshengere til barn og nå er det like før noen leker fra Nederland kommer hjem til meg også.. Håpløs!! :fnise:

Endret av Nienna83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettshopping er lettvint! Og farlig..! :fnise:

Emma synes jeg også er veldig fint. Men her har vi bestemt oss for å holde oss unna navnetoppen.. Kjedelig at det ligger så mange fine navn der.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...