Gå til innhold

Mens vi venter på lillebaby..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hyggelig å høre fra deg igjen!

Gratulerer med jentebebis :babyjente::blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk takk :rodmer:

Og se på deg da, 26 uker allerede, gud som tiden flyr!!

Må få lest meg opp på dagbøker igjen her skjønner jeg :)

Skrevet

Takk takk :rodmer:

Og se på deg da, 26 uker allerede, gud som tiden flyr!!

Må få lest meg opp på dagbøker igjen her skjønner jeg :)

Ja, det er helt utrolig! Tiden går så fort at man omtrent ikke skjønner noe.. :fnise:

Er enda 3 mnd igjen så håper egentlig de går like fort! Gleder meg til mer oppdateringer fra deg framover! :klemmer:

Skrevet

Her har jeg jaggu ikke vært på en stund :sjenert:

Har fryktelig mye å gjøre på skolen, samtidig som jeg prioriterer kjærestetid den tiden vi har igjen alene :rodmer:

Dette har skjedd siden sist:

*Magen har poppet ut

*Vi har vært på ordinær ultralyd

*Lillebaby er frisk

*Lillebaby er en jente!

*Ny termin 13 juli (menstermin 12 juli)

*Ikke helt happy med jordmora vi hadde på RH, men men

*Enda flere folk vet vi er gravide

*Jeg har kjøpt en del jenteklær!!

*Endelig har vårklærne kommet, og jeg har funnet fine luftige topper til meg selv

*Dersom noen ser lyse mammabukser så skrik ut! :)

*Jeg kjenner at lillebaby beveger seg *stor stas*

*Min kjære sier "Hei jentene mine!" når han kommer hjem for dagen! *stor stas det også*

*Har menssmerter i ny og ne, samt litt småkvalme, men ikke noe jeg ikke overlever

Det er vel det jeg kommer på! :D

Så utrolig mye koselig! :rodmer:

Hyggelig å "høre" fra deg igjen! :jepp:

Skrevet

Så utrolig mye koselig! :rodmer:

Hyggelig å "høre" fra deg igjen! :jepp:

Og du som er halvveis allerede!! Snart sitter du med en liten jentebebis i armene :rodmer:

Skal prøve å oppdatere her litt oftere nå :rodmer:

Vi har såvidt begynt å tenke litt på navn, men jeg skjønner at dette kan bli litt av en kamp :fnise: alt jeg sier stemmer han nei til, og vice versa...

Vi trenger forslag!!

Skrevet

Og du som er halvveis allerede!! Snart sitter du med en liten jentebebis i armene :rodmer:

Skal prøve å oppdatere her litt oftere nå :rodmer:

Vi har såvidt begynt å tenke litt på navn, men jeg skjønner at dette kan bli litt av en kamp :fnise: alt jeg sier stemmer han nei til, og vice versa...

Vi trenger forslag!!

Sånn er det med navn her også! Jeg slenger ut i luften med masse gode forslag (selvsagt), men han bare stemmer de ned! Også kommer han med snåle navn som ikke jeg vil kalle ungen for alt i verden! Ikke lett når man er så uenige altså! hehe...

Har dere noen forslag i det hele tatt da? Liker dere best nye og moderne navn, eller vil dere gå for litt mer trafisjonelle "gamle" navn?

Skrevet

I dag er hun livat om bare juling, er så artig å kjenne at det er noen der inne som sparker med sine pittesmå føtter :rodmer:

Vi liker best moderne navn, gjerne litt enkle, men også helst ikke noe som "alle" heter om dagen.. :sjenert:

Jeg har alltid likt Ida og Andrea veldig godt, men så tok tanten min Andrea, og lillesøsteren min (attpåklatten) fikk mellomnavn som Ida.. Sambo liker ingen av dem uansett :fnise:

Det eneste navnet vi begge liker er Emma, men det er jo helt i toppen og har vært det en stund, så vi er også enige om å ikke ta det. Typisk! :kjefte:

Skrevet (endret)

Akk, søndagskvelder blir alltid så dyre når jeg ikke har noe å gjøre... :sjenert: Eller dvs jeg burde sittet og lest biokjemi, men babyting er så mye mer spennende...

I dag har jeg trykket hjem en del babyklær fra England, en uro i tre + feste, noen kleshengere til barn og nå er det like før noen leker fra Nederland kommer hjem til meg også.. Håpløs!! :fnise:

Endret av Nienna83
Skrevet

Nettshopping er lettvint! Og farlig..! :fnise:

Emma synes jeg også er veldig fint. Men her har vi bestemt oss for å holde oss unna navnetoppen.. Kjedelig at det ligger så mange fine navn der.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...