Gå til innhold

Quiz - Hvem er du dama til?


Gjest Spinell

Hvis du har tatt quizen i lenken  

57 stemmer

  1. 1. Hvem er du dama til?

    • Kristian Valen
      7
    • OnklP
      4
    • Hans Olav Lahlum
      12
    • Kristian Kjelling
      3
    • Sigurd Wongraven
      16
    • Leo Ajkic
      1
    • Audun Lysbakken
      9
    • Per Heimly
      5


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Per Heimly :tristbla: Fi faen, jeg må velge menn etter upassende kriterier, den mannen finnes ikke attraktiv. Heldigvis minner han ikke så mye om samboern min... Liker ikke programlederen heller jeg da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble dama til Sigurd Wongraven.

Utifra det jeg vet om de forskjellige mennene, så er jeg meget fornøyd med resultatet. :)

Fikk det samme. Men aner ikke hvem fyren er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun Lysbakken. Er forsåvidt helt fornøyd med det og var den jeg tenkte jeg kanskje endte opp med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sigurd Wongraven.

"Du er en sterk kvinne med bein i nesa, og du liker selvstendige menn med sterke meninger, ambisjoner og drive."

:Nikke:

Endret av Vevas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Sigurd Wongraven.

"Du er en sterk kvinne med bein i nesa, og du liker selvstendige menn med sterke meninger, ambisjoner og drive."

:Nikke:

Sant! :). Dessuten er han ganske småkjekk, på en spesialmåte. Og spesialmåte er absolutt ikke dumme greier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Sigurd Wongraven

Du er en sterk kvinne med bein i nesa, og du liker selvstendige menn med sterke meninger, ambisjoner og drive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ble Dama til Per Heimly

Du er lidenskapelig i alt du foretar deg, en glad i litt sexylubne menn og finnes ikke sjalu.

Jahaja, joo, stemmer vel at jeg ikke finnes sjalu, muligens delvis lidenskapelig i det jeg foretar meg og, men hvem i h****e er Per Heimly???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Kristian Valen

Du ble Dama til Kristian Valen

Du er tålmodig, feminin og setter pris på en mann med humor. At han tjener bra er også et pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ble Dama til Hans Olav Lahlum

Du er over middels interessert i samfunnsspørsmål, liker intelligente menn og er glad i å være hjemme alene med kjæresten.

Stemmer i grunn bra.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble dama til Audun Lysbakken :fnise:

Uff, er jeg så lite spennende altså? Han er jo den mest streite typen man kan tenke seg! Kanskje det er fordi jeg svarte at menn helst burde gå i dress hele tiden? :lur:

Jeg svarte også det men fikk Kristian Valen :P Hadde ikke hatt noe imot Audun Lysbakken da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...