Gå til innhold

Quiz - Hvem er du dama til?


Gjest Spinell

Hvis du har tatt quizen i lenken  

57 stemmer

  1. 1. Hvem er du dama til?

    • Kristian Valen
      7
    • OnklP
      4
    • Hans Olav Lahlum
      12
    • Kristian Kjelling
      3
    • Sigurd Wongraven
      16
    • Leo Ajkic
      1
    • Audun Lysbakken
      9
    • Per Heimly
      5


Anbefalte innlegg

Gjest Spinell

Se quizen her.

Hvem ble du dama til, og hva tenker du om resultatet?

Jeg ble dama til Hans Olav Lahlum, og uten at jeg noensinne har møtt ham eller kjenner ham fra annet enn tv, tror jeg egentlig det var det beste alternativet for meg. Jeg innbiller meg at han er en hyggelig, kunnskapsrik og artig kar, men politisk står vi et godt stykke fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble dama til Kristian Kjelling.

Du ofrer deg gjerne for kjæresten ved å for eksempel flytte utenlands, du er alltid i godt humør og liker en mann som er godt trent.Les mer om kjæresten din her: Kristian Kjelling

Vet egentlig ikke så mye om ham, bortsett fra at han spiller håndball (i Spania?) og er på Brun og blid-plakatene. Han virker jo snill og god, men tipper vi er svært ulike på en del områder. Men han ser bra ut, det skal han ha :)

Lagt til: Etter å ha lest lista over kandidatene er jeg vært fornøyd :)

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shirelle

Jeg ble dama til Leo Ajkic. Hehe jaja.

"Du har en stor, flott rompe, liker å henge med tjommis og setter pris på en macho mann." stemmer jo litt da, men ikke helt.

Jeg tror han passer meg best av de man kunne få.

Endret av shirelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Jeg ble dama til Sigurd Wongraven.

Utifra det jeg vet om de forskjellige mennene, så er jeg meget fornøyd med resultatet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj

Du ble Dama til Kristian Valen

Du er tålmodig, feminin og setter pris på en mann med humor. At han tjener bra er også et pluss.Les mer om kjæresten din her: Kristian Valen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OnklP faktisk.. Herregud! Karen finnes jo ikke sjarmerende.. Men altså utifra listen så var det vel ikke så mange bra "kandidater" da akkurat.

"Du er over middels opptatt av å se bra ut, er glad i å gå ut på byen og liker bad boys med et godt hjerte."

Liker ikke bad boys i hele tatt jeg!:P

Endret av challenger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cosette

Hans Olav Lahlum. Nå trykket jeg bort siden, men det sto noe sånt som at jeg måtte ha en mann som var over middels engasjert i samfunnsspørsmål og som var intelligent. Riktig det, men jeg ser for meg at det kunne blitt vanskelig å dele livet med en aktiv SV-er.. Eller kanskje det hadde gjort forholdet ekstra lidenskapelig grunnet opphetede diskusjoner, hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble dama til Audun Lysbakken :fnise:

Uff, er jeg så lite spennende altså? Han er jo den mest streite typen man kan tenke seg! Kanskje det er fordi jeg svarte at menn helst burde gå i dress hele tiden? :lur:

Endret av Momseguri
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble dama til audun lysbakken.....

HJELP, det hadde ALDRI gått bra altså, det var veeeldig langt unna meg! :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble dama til Sigurd Wongraven og er igrunn rimelig godt fornøyd, da min bedre halvdel ikke er så langt unna ham sånn interesse, stilmessig og når det gjelder viljen til å være proff i det man foretar seg. Men jeg tror nå at min kjæreste passer meg mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også Hans Olav Lahlum.

Politisk sett er jeg ikke SV-tilhenger, men ellers var det slett ikke noe dårlig resultat.

Jeg er glad i å lese og holde meg oppdatert. Har heller ingenting i mot nerdete menn med sterke særinteresser, har en slik selv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk Kristian Valen, noe jeg syns er ganske morsomt, siden jeg var stor fan av ham for sånn 8-9 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wongraven. Aldri hørt om ham.

"Dame med bein i nesa"- og så trykte jeg på "søker trygghet" eller noe sånt. Tja. Tror jeg er fornøyd med han jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei dama til Hans Olav Lahlum, og tror faktisk sjansen er stor for at det er han jeg ville kommet best overens med i virkeligheten! Han er veldig forskjellig fra samboeren min da, men det var vel egentlig alle disse mennene.

Edit: skrivefeil.

Endret av Trollbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er over middels opptatt av å se bra ut, er glad i å gå ut på byen og liker bad boys med et godt hjerte.

Dama til OnklP, faktisk :skratte:

Skal vi see, jeg er ikke opptatt av utseende, jeg har ikke vært på byen på snart seks år, og bad boys er vel ikke de første jeg hopper på, gitt. Jaujau :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Swipper

Jeg ble dama til OnklP.

Tror det kunne vært kult for en helg, men sånn jeg har oppfattet han ut ifra media tror jeg det hadde vært nok med en helg også :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ble Dama til Per Heimly

Du er lidenskapelig i alt du foretar deg, en glad i litt sexylubne menn og finnes ikke sjalu.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...