Gå til innhold

Nyt Julen yoghurt


Niennas

Anbefalte innlegg

Var i butikken istad, og så at det yoghurtmerket som har "Nyt" serien (er det Tine, mon tro?), har en "Nyt Julen". Så bl.a. at det var en yoghurtsmak med karamell, og en med mandel/marsipan.

Har noen smakt disse yoghurtene, og hva er dommen?

(Synes det er litt flaut at dette er den andre tråden her inne jeg lager, og den første handlet om juleegg :sjenert: Jeg får unnskylde meg med at jeg er gravid!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har smakt den med karamell, og den synes jeg ikke var god i det hele tatt! Jeg elsker jo karamell, men den smakte ikke akkurat det vil jeg si.. Vanskelig å si hva den smakte egentlig:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt de. Og syntes at de var forferdelige. Den marsipanen var verst for: hode sa at det var yoghurt mens smaksløkene sa marsipan :fnise: men smaken er som baken, delt i 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest redstar

Har smakt di og di smakte erhm,jul.. Og ekkelt,men på en måte godt også men tror ikke jeg kjøper de flere ganger... De virker ivertfall ikke sunne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoghurt vil jege spise når jeg skal kose meg med noe sunt. Men når det er jul, vil jeg ha rein marsipan, ekte sjokolade og karamell. Jeg kommer altså ikke til å prøve den. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke de høres så gode ut.. :sjenert:

Tror heller jeg ville smakt noen med litt krydrete smaker, som f.eks. kanel, appelsin, nellik, osv. Julesmaker, rett og slett, men ikke sånt som bare etterligner andre godbiter (som sjokolade..). Æh, jeg vet ikke. Kanskje man må prøve? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smakte de som var for noen år siden, der var det gløgg, rom og rosin, pluss et par jeg ikke kommer på i farta. De var spiselige, men blir litt rart med julesmaker i yoghurt!

Kanskje prøve pinnekjøtt neste gang, eller lutefisk? Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Eg har smakt alle saman, og synest dei er kjempegode. Skikkeleg søt godteri-yoghurt. :fnise:

Synes også de var kjempegode,har allerde spist 12 beger så langt i "julesesongen" :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...