Tusenfryd Skrevet 10. desember 2003 #41 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg kostet en flaske whisky som pappa fikk før av min forlovede før han fikk lov å fri. Det var da veldig så alvorlig folk tok dette da? Må få fortelle at dette var en useriøs gag hos oss som kom fra at pappa nevnte at disse bryllupsforberedelsene kunne vel ikke helt gå sin gang enda - han var jo ikke blitt spurt! Så var det jeg som tipset Tusenbenet om å kjøpe seg fri med litt whisky, noe pappa tok i mot og sa at hadde jeg vært yngre skulle han hatt tre flasker. Jeg var over 30. Dette var på pur artighet og vi hadde en gøyal stund alle sammen. Mamma og jeg veddet en femtilapp om at pappa kom til å si nei bare for å sjekke reaksjonen... Det var ingenting seriøst eller romantisk over det hele på den måten - bortsett fra at jeg blir såååå øm når mannen min faktisk gjør sånne ting. Dette var familie moro som bare vi kan ha det og som amn må være litt gal for å fatte. Hadde han seriøst skulle bedt om min hånd og for alvor respektert svaret selv om det var nei, vel - da hadde jeg blitt redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. desember 2003 #42 Del Skrevet 10. desember 2003 Syns det høres ut som dere hadde det gøy jeg, Tusenfryd. Akkurat min form for humor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. desember 2003 #43 Del Skrevet 10. desember 2003 Nei, jeg var 35 år, og kapabel til å bestemme det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 11. desember 2003 #44 Del Skrevet 11. desember 2003 Nei, min forlovede gjorde ikke det, heldigvis.. Vi har jo vært sammen i nesten 6 år og bodd sammen i 4... Det er heller ikke vanlig her, så det hadde blitt merkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå