Gå til innhold

Julegaver til familie?


Gjest Julie

Anbefalte innlegg

Jeg vil gi noe spesielt i gave til min familie. Noe de kan huske.. Hva kan det være? Spesielt til min niese på 2 mnd vil jeg gi noe minneverdig og spesielt!:)

Tips?

Søster (22)

Niese (2mndr)

Svigerbror (24)

Pappa (50)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kongsdatteren

Da jeg var liten fikk jeg et gullsmykke med et hjerte på. Dette smykket har jeg enda og det har blitt en kjær eiendel. Kanskje dette kan være noe til din niese? :jepp:

Gaven til søsteren din og hennes samboer kan du slå sammen. Trenger de kanskje noe til leiligheten? Sengetøy, kjøkkenutstyr og lignende kan være gode ideer.

En flott skjorte faller alltid i god smak hos far. Liker han noen spesielle filmer kanskje?

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk eventyrsamlingene til Asbjørnsen & Moe og H.C. Andersen som baby, og disse har jeg ennå. Blei lest mye fra dem som barn, og om jeg får barn selv ønsker jeg å gjøre det samme for dem. Så kanskje det (eller annen klassisk litteratur som passer for barn) kan være en idé til niesa di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kongsdatteren

Jeg fikk eventyrsamlingene til Asbjørnsen & Moe og H.C. Andersen som baby, og disse har jeg ennå. Blei lest mye fra dem som barn, og om jeg får barn selv ønsker jeg å gjøre det samme for dem. Så kanskje det (eller annen klassisk litteratur som passer for barn) kan være en idé til niesa di?

Det var en kjempe fin ide og en koselig gave! Selv er jeg veldig glad i eventyr, derav mitt brukernavn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en kjempe fin ide og en koselig gave! Selv er jeg veldig glad i eventyr, derav mitt brukernavn :fnise:

Ja, de har blitt mye brukt, og er en gave som varer lenge! Glad i eventyr selv, man blir jo aldri for gammel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...