AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #21 Del Skrevet 8. november 2011 det e rlitt uheldig å ha sex med venner men vennskapet trenger nødvendigvis ikek å bli ødelagt av den grunn. men hvordan kan man forsikre seg om at det ikke blir ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 8. november 2011 #22 Del Skrevet 8. november 2011 Vet ikke. Jeg har hatt sex med ei veninne av meg et par ganger uten at det ødela vårt vennskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #23 Del Skrevet 8. november 2011 Vet ikke. Jeg har hatt sex med ei veninne av meg et par ganger uten at det ødela vårt vennskap. men det ble ikke mer enn vennskap ,eller? var det mye kosing og kyssing etterpå også eller bare sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 8. november 2011 #24 Del Skrevet 8. november 2011 vi hadde allerede vært venner i 9-10 år da vi hadde sex og er fremdeles venner selv om dette var cirka 3 år siden. vi har vel vært interisert i hverandre på forskjellige tidspunkt men det ble aldri noe mer enn vennskap. nå har hun samboer nummer to og har nettop fått barn nummer en. for min del kunne vi hatt mer kos og sånn men det fikk hun klaus av så hun dro rett hjem etterpå. selv om dette som regel hendte sent på kvelden eller nattestid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #25 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg var nettop i en lignende situasjon, og jeg ville kansje bare late som ingenting dersom jeg var deg..så blir det ikke pinlig for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå