AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #1 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg og kameraten min har flørtet lenge, men aldri dratt det lenger før inatt.Det var en av de beste nettene i hele mitt liv.. Kjenner jeg begynner å få følelser, siden vi har hengt sammen endel også (ikke sex).. Han skal reise og bli borte ett år snart, og jeg er redd jeg skal bli forelska.. Har ikke sendt han noen mld etter at jeg gikk hjem, men vurderer å gjøre det.. Jeg vil gjerne at vi har sex mer før han reiser (januar), men dette kan jeg vel ikke spør om eller? Uff det ble forvirrende skrevet, hele hodet mitt er surrete idag.. jeg liker han VELDIG godt, men det er vel kansje ikke noe å satse på siden han blir borte et år eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 6. november 2011 #2 Del Skrevet 6. november 2011 Nei, å satse på folk en liker er en uting. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #3 Del Skrevet 6. november 2011 Hvorfor kan du ikke spørre om det? Ikke ideelt at han skal reise bort for ett år, men dere kan jo bruke tiden frem til januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. november 2011 #4 Del Skrevet 6. november 2011 dette var en litt dum timing å begynne på da jo mer dere styrer og har sex, så værre blir det jo å gi slipp på han i januar... om dere ikke går inn for å ha et avstandsforhold da? kan du ikke ta å høre med han hva han føler for deg da? og hva han mente med denne natten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #5 Del Skrevet 6. november 2011 åh som jeg savner lidenskap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _La Femme Skrevet 6. november 2011 #6 Del Skrevet 6. november 2011 At han skulle reise bort i januar og bli borte ett år ville vært en dealbreaker for meg. Fordi jeg vet at jeg ville blitt for emosjonelt tilknyttet han og hatt problemer med at han drog. Nå vet jeg ikke helt hvilke svar du er ute etter, men du må jo gjøre det som passer deg. Tenk over om du kan takle at han drar bort snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marionette Skrevet 6. november 2011 #7 Del Skrevet 6. november 2011 Hopp i det! Enten det er et forhold du vil ha eller om det bare er sex. Hva har du å tape? Nyt det :D Du er heldig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geparden Skrevet 6. november 2011 #8 Del Skrevet 6. november 2011 Du vet ikke hvordan det kommer til å gå. Det vet man aldri. Men det kommer til å gnage på deg resten av livet om du ikke gjør et forsøk på å finne det ut. Tror jeg, sånn som du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #9 Del Skrevet 7. november 2011 ikke ødelegg vennskapet for sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #10 Del Skrevet 7. november 2011 TS her. Lurte på hva dere synes jeg skal gjøre? Skal jeg kontakte han, behandle han som før eller bare late som ingenting.. Hva liker dere menn at en dame dere har hatt sex med gjør etterpå?`liker dere at hun tar kontakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. november 2011 #11 Del Skrevet 7. november 2011 Du kan jo gjøre det så enkelt som å sende melding og spørre hvordan det går. Så kan du jo se an hva han svarer. Ut fra det kan du jo spørre videre om hva han tenker om natten før. Tror i alle fall jeg ville gjort noe i den duren. Nå er det over fire år siden så må tenke litt for å huske hvem som sendte melding først, men etter den kvelden jeg definerer som den skikkelige starten på mitt og min samboers forhold så utvekslet vi sms allerede mens jeg satt på bussen hjem. Det var veldig deilig å ikke være usikker på hva han tenkte, og å få fortelle han hva jeg tenkte. Det at han skal være borte et år blir jo så klart en utfordring. Men et år går fort, så dersom det virkelig er noe i dette så vil det nok være verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geparden Skrevet 7. november 2011 #12 Del Skrevet 7. november 2011 Klart du kontakter han. Sjansen er at han er minst like usikker på hva dette var og betyr som deg og han er redd for å ha tråkket skikkelig over streken og mistet deg. Hvis ikke trenger du å få vite det, så du kan parkere hele greia og gå videre. Uansett det ene eller det andre må dere jo ta opp dette, før eller siden. Ingen av dere glemmer vel at dere har hatt en natt med heftig sex sånn med det første? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #13 Del Skrevet 7. november 2011 Klart du kontakter han. Sjansen er at han er minst like usikker på hva dette var og betyr som deg og han er redd for å ha tråkket skikkelig over streken og mistet deg. Hvis ikke trenger du å få vite det, så du kan parkere hele greia og gå videre. Uansett det ene eller det andre må dere jo ta opp dette, før eller siden. Ingen av dere glemmer vel at dere har hatt en natt med heftig sex sånn med det første? TS her. Jeg sendte han en sms der jeg skreiv at jeg hadde hatt en veldig fin natt, og at han kunne sende mld hvis han ville gjøre det igjen.. angrer meg litt,for jeg føler meg pågående. angret med en gang etterpå.. Han svarte tilbake at det var en digg natt, og at jeg skulle ikke se bort ifra at han sendte mld nei.. angrer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. november 2011 #14 Del Skrevet 7. november 2011 TS her. Jeg sendte han en sms der jeg skreiv at jeg hadde hatt en veldig fin natt, og at han kunne sende mld hvis han ville gjøre det igjen.. angrer meg litt,for jeg føler meg pågående. angret med en gang etterpå.. Han svarte tilbake at det var en digg natt, og at jeg skulle ikke se bort ifra at han sendte mld nei.. angrer.. Du trenger jo ikke å angre når du fikk positiv respons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. november 2011 #15 Del Skrevet 7. november 2011 TS her. Jeg sendte han en sms der jeg skreiv at jeg hadde hatt en veldig fin natt, og at han kunne sende mld hvis han ville gjøre det igjen.. angrer meg litt,for jeg føler meg pågående. angret med en gang etterpå.. Han svarte tilbake at det var en digg natt, og at jeg skulle ikke se bort ifra at han sendte mld nei.. angrer.. hva i alle dager er det å angre på da ts? siden du fikk så god respons? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #16 Del Skrevet 7. november 2011 hva i alle dager er det å angre på da ts? siden du fikk så god respons? nja, er redd han bare sier det fordi vi er venner. at han ikke vil ødelegge noe. Jeg er vant med at mennene kommer til meg med en gang etterpå,at jeg får masse spennende smser osv. men jeg er kansje bortskjemt. regner ikke med han vil begynne på noe nå siden han skal reise,og siden vi er venner. tror kansje ikke han ser på meg som noe mer enn en god venn med fordeler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geparden Skrevet 7. november 2011 #17 Del Skrevet 7. november 2011 Tøft gjort! Kjempebra! Hva han ser på deg som er selvsagt umulig å vite nå. Men adde han bare villet være hyggelig hadde han bare skrevet at det var en digg natt og stoppet der. Eventuelt sagt at han ikke ville gå lenger med sex fordi han skal reise snart. Eller noe sånt. Okke som liker han tydeligvis godt å ha sex med deg. Så får tiden vise hva det blir. Jeg tror du ligger godt an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #18 Del Skrevet 7. november 2011 du var nok bare en ons for han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #19 Del Skrevet 8. november 2011 ta sjansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 8. november 2011 #20 Del Skrevet 8. november 2011 ikke ødelegg vennskapet for sex det e rlitt uheldig å ha sex med venner men vennskapet trenger nødvendigvis ikek å bli ødelagt av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå