Gå til innhold

Press for barna, merkeklær og dyre ting.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Oi....var min første tanke!Selv er jeg 17 og får fremdeles pakkekalender :P ,men såååå dyre gaver?!Uhm...får bare småting,og har alltid fått det...og det er jeg glad for...hmm...

Klemz fra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

... og så ble du selv medskyldig i det racet ved å gripe inn og pakke inn etpar dyrere ting...

Det er sikkert ofte sånn det foregår nemlig: Ingen foreldre VIL det, men de føler de MÅ, og så eskalerer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
... og så ble du selv medskyldig i det racet ved å gripe inn og pakke inn etpar dyrere ting...  

Det er sikkert ofte sånn det foregår nemlig: Ingen foreldre VIL det, men de føler de MÅ, og så eskalerer det.

Hvis du leser teksten så ser du at det var pappan hennes som kjøpte de dyre gavene til kalenderen... Hun skriver at hun syns det er feil, og er enig med deg og at det eskalerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forrige gjest

Mitt poeg var ikke om det var faren eller stemoren, men at hun/han/de slang seg med på racet. Mulig man føler man "må" etc, men det er SÅNN det tar av. Eneste måten å stoppe det på er vel om alle foreldre nekter å ta av selv om de får presentert Det Ultimate Argumentet ("alle andre...")

Fordi trådstarteren m. familie ga etter og hang opp dyre ting, får de som ikke får dyre ting mer ammunisjon overfor sine foreldre, som så igjen...etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...