Gå til innhold

X-files


Surriball

Anbefalte innlegg

Det er litt gøy innimellom, da... :sjenert: Jeg syns Lt. Data og Picard er kule... Men det blir litt ensformig i lengden, altså. Oppskriften på en episode er:

"Engange!" .... forviklingar .... alt holder på å gå galt tre min før episodeslutt .... alt ordner seg på magisk vis .... "Engage!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var hekta på X-files, er nå hekta på Fringe. bortsett fra utgangspunktet "agenter som etterforsker rare hendelser" så synes jeg ikke de har så mye til felles. Fringe er en helt annen historie.

Men, det er vel gode sjanser for at han har sett X-files før, liker han å se slikt på ny?

Hva er gøy med Fringe? Handler den om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er gøy med Fringe? Handler den om?

Kvasivitenskapen er gøy! De har en herlig blanding av overnaturlige ting og vitenskap, mikser det skikkelig. Det handler om FBI-agenter som etterforsker uforklarlige mord, pluss en alternativ dimensjon. Og så handler det også mye om relasjonene mellom menneskene som er med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser igjennom X-files nå til dags. Er fortsatt på sesong 1. Utrolig bra show, elsket det når det gikk på TV. Hadde ihvertfall blitt utrolig glad hvis noen kjøpte det boksettet til meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...