Gå til innhold

JULEBORDET! - har bestilt bord

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Yo!

Jeg har bestil bord. På Onkel Donald kl. 19.30, den 19. desember.

Jeg ba dem sette en lapp med Kvinneguiden på bordet, sånn at alle skjønner hvor de skal sitte.

Hun jeg snakket med spurte om alle var over 24. Jeg svarte ja. Så tilfelle noen skulle spørre: Alle er over 24! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

YES!!! Flinke Greeney! :applaus-smiley:

Dette blir bra! Gleder meg jeg, årets eneste julebord, for min del :-?

Juleavslutninga på jobben er: "... gå ut og få oss no mat etter arbeid på mandag.... " Oh, yes så gøy :roll:

Men dette, Greeney, dette blir saker 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Hun jeg snakket med spurte om alle var over 24. Jeg svarte ja. Så tilfelle noen skulle spørre: Alle er over 24! :wink:

:sjarmor: Pass på at ingen spør Løwen om leg, han nevnte i en pm til meg at han egentlig bare er 15, men at han klipper hår fra dukkene til lillesøstera si, og limer det på brystet med superglue, for å se voksen ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Tror dette kan bli bra, ja! :D Gleder meg også! Særlig til å finne ut om glammy egentlig er en blekfet mann med hentesveis! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl
Tror dette kan bli bra' date= ja! :D Gleder meg også! Særlig til å finne ut om glammy egentlig er en blekfet mann med hentesveis! :P

Ja, som nevnt i pm til deg, liker jeg best å gå under navnet glamour-geir...Men kommer nok i drag den kvelden, og da ser jeg ikke så verst ut, selv om jeg trenger ganske mye sparkel for å dekke over skjegget :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du egentlig oversikten over hvem som har bekreftet at de kommer???

Kunne kanskje vært greit med en oppdatert liste i første innlegg i denne tråden... (klarer ikke å la vær å blande meg inn.... :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:sjarmor: Pass på at ingen spør Løwen om leg, han nevnte i en pm til meg at han egentlig bare er 15, men at han klipper hår fra dukkene til lillesøstera si, og limer det på brystet med superglue, for å se voksen ut :ler:

Men heldigvis for Glammy så har jeg en fetish for gamle damer :sjarmor: Jeg skal nok gi mitt bidrag til eldresaken, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Løwen: :viser-finger-smiley: og :erter: og :flekke:

Onkel Donald er lett og finne. For de som ikke er gode på kart og sånn ligger det mellom Dizzie Showteater og Tannum (eller Nordli...) og BOKHANDELEN i Universitetsgata. Gata er på høyre side av Karl Johan, nesten øverst mot slottet. (Studenten ligger på hjørnet) Jeg skal ikke bli guide, dette var ille :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...