Gjest GreenSky Skrevet 10. desember 2003 #1 Del Skrevet 10. desember 2003 Yo! Jeg har bestil bord. På Onkel Donald kl. 19.30, den 19. desember. Jeg ba dem sette en lapp med Kvinneguiden på bordet, sånn at alle skjønner hvor de skal sitte. Hun jeg snakket med spurte om alle var over 24. Jeg svarte ja. Så tilfelle noen skulle spørre: Alle er over 24! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 10. desember 2003 #2 Del Skrevet 10. desember 2003 YES!!! Flinke Greeney! :applaus-smiley: Dette blir bra! Gleder meg jeg, årets eneste julebord, for min del :-? Juleavslutninga på jobben er: "... gå ut og få oss no mat etter arbeid på mandag.... " Oh, yes så gøy Men dette, Greeney, dette blir saker 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 10. desember 2003 #3 Del Skrevet 10. desember 2003 Høres knallbra ut dette, GreenSky! Gleder meg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 10. desember 2003 #4 Del Skrevet 10. desember 2003 Hun jeg snakket med spurte om alle var over 24. Jeg svarte ja. Så tilfelle noen skulle spørre: Alle er over 24! Pass på at ingen spør Løwen om leg, han nevnte i en pm til meg at han egentlig bare er 15, men at han klipper hår fra dukkene til lillesøstera si, og limer det på brystet med superglue, for å se voksen ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. desember 2003 #5 Del Skrevet 10. desember 2003 BRA! "Applaus-smily" fra meg og... - gleder meg jeg også..! Visste jo egentlig at det var orden på deg (dere)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. desember 2003 #6 Del Skrevet 10. desember 2003 Tror dette kan bli bra, ja! :D Gleder meg også! Særlig til å finne ut om glammy egentlig er en blekfet mann med hentesveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 10. desember 2003 #7 Del Skrevet 10. desember 2003 Tror dette kan bli bra' date= ja! :D Gleder meg også! Særlig til å finne ut om glammy egentlig er en blekfet mann med hentesveis! Ja, som nevnt i pm til deg, liker jeg best å gå under navnet glamour-geir...Men kommer nok i drag den kvelden, og da ser jeg ikke så verst ut, selv om jeg trenger ganske mye sparkel for å dekke over skjegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. desember 2003 #8 Del Skrevet 10. desember 2003 Pass på at ingen spør Løwen om leg, han nevnte i en pm til meg at han egentlig bare er 15 Ja, det forklarer mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. desember 2003 #9 Del Skrevet 10. desember 2003 Har du egentlig oversikten over hvem som har bekreftet at de kommer??? Kunne kanskje vært greit med en oppdatert liste i første innlegg i denne tråden... (klarer ikke å la vær å blande meg inn.... :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. desember 2003 #10 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har oversikt, sclæppers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. desember 2003 #11 Del Skrevet 10. desember 2003 Glammy LilleBille Greensky Gyldenløwe Mr.Mann Donnie Darko Lurven Lillian bippbipp Suzy Dolly Duck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. desember 2003 #12 Del Skrevet 10. desember 2003 Det er ikke for sent å bli med eller avbestille. Jeg kan bare endre bord-bestillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 10. desember 2003 #13 Del Skrevet 10. desember 2003 Bare lurer på en ting :o Hvor ligger Onkel Donald?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. desember 2003 #14 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har oversikt' date= sclæppers! Du ja .. men hva med oss andre da .. . :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. desember 2003 #15 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har ikke vært der selv, men da jeg slo opp tlf. nr på gule sider, sto det at det ligger i Universitetsgt. 26. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. desember 2003 #16 Del Skrevet 10. desember 2003 http://www.spisekartet.no/restauranter/id/1854.lasso http://www.nattguiden.no/utested/424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 10. desember 2003 #17 Del Skrevet 10. desember 2003 WHAT ? Finnes 24-års aldersgrenser ennå ? Det er jo helt sykt! :o Anyway,- kos dere på julebordet :D Blir sikkert bra! D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 10. desember 2003 #18 Del Skrevet 10. desember 2003 Pass på at ingen spør Løwen om leg, han nevnte i en pm til meg at han egentlig bare er 15, men at han klipper hår fra dukkene til lillesøstera si, og limer det på brystet med superglue, for å se voksen ut Men heldigvis for Glammy så har jeg en fetish for gamle damer Jeg skal nok gi mitt bidrag til eldresaken, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 10. desember 2003 #19 Del Skrevet 10. desember 2003 Løwen: :viser-finger-smiley: og og Onkel Donald er lett og finne. For de som ikke er gode på kart og sånn ligger det mellom Dizzie Showteater og Tannum (eller Nordli...) og BOKHANDELEN i Universitetsgata. Gata er på høyre side av Karl Johan, nesten øverst mot slottet. (Studenten ligger på hjørnet) Jeg skal ikke bli guide, dette var ille :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. desember 2003 #20 Del Skrevet 10. desember 2003 Trodde det kanskje var der, men jeg var ikke helt sikker! Hva skulle vi vel gjort uten, deg glammy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå