Gjest Corto Maltese Skrevet 6. november 2011 #21 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg hadde en kompis som drev på med slik. Han sa han gjorde det fordi han ville se om han kunne finne noen bedre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katinkatinka Skrevet 6. november 2011 #22 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg er såpass psyko at om min mann hadde hatt profil på singelsider ville jeg enkelt sagt "Takk for følget, jeg sier herved opp min stilling som din partner" Verken mer eller mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _La Femme Skrevet 6. november 2011 #23 Del Skrevet 6. november 2011 Ikke hvis hu gjør det for å finne ut hvordan han oppfører seg mot disse single jentene. Om han faktisk er flørtete og vil møte folk, kan hu jo finne ut det med en falsk profil, om hu tar kontakt med han. Jeg ser den.. men ville det ikke vært enklere å bare prate med han om det direkte? La han få en sjanse til å forklare og fortelle først. Jeg syns det er litt råttent å lure han på den måten faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. november 2011 #24 Del Skrevet 6. november 2011 Gjør det slutt! Hva er vitsen med å være sammen med en mann som ønsker å være singel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. november 2011 #25 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg ser den.. men ville det ikke vært enklere å bare prate med han om det direkte? La han få en sjanse til å forklare og fortelle først. Jeg syns det er litt råttent å lure han på den måten faktisk. Hu nevnte at han ikke gir hu noe skikkelig forklaring på det, og det er jo veldig misstenksomt i segselv, og virker uærlig. Da syns jeg det er lov å stalke han litt, for å finne ut hva som er greia. Hvis han faktisk ikke gjør noe galt der inne, trenger han jo ikke få vite om at hu har holdt på sånn hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #26 Del Skrevet 6. november 2011 Ikke hvis hu gjør det for å finne ut hvordan han oppfører seg mot disse single jentene. Om han faktisk er flørtete og vil møte folk, kan hu jo finne ut det med en falsk profil, om hu tar kontakt med han. Den dagen jeg måtte gå til et sånt skritt for å finne ut om mannen min var trofast eller ikke, er også den dagen jeg hadde avsluttet forholdet. En singel person kan legge seg til på singelsidene så mye de bare vil, men en person som er i et forhold holder seg unna slike steder. Han vil heller ikke svare skikkelig pås pørsmålet, og det hadde vært nok for meg til å si takk for de årene vi fikk sammen men nå er det over. Jeg hadde aldri akseptert at min mann så på menyen på slike steder, for da er man nysgjerrig på hva som finnes der ute og man har tråkket over en linje som er hellig for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #27 Del Skrevet 6. november 2011 Det forundrer meg ikke at menn holder på med slikt. Jeg er av og til inne på chat.no, og hjelpes så mange gifte/samboende menn man finner der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. november 2011 #28 Del Skrevet 6. november 2011 Den dagen jeg måtte gå til et sånt skritt for å finne ut om mannen min var trofast eller ikke, er også den dagen jeg hadde avsluttet forholdet. En singel person kan legge seg til på singelsidene så mye de bare vil, men en person som er i et forhold holder seg unna slike steder. Han vil heller ikke svare skikkelig pås pørsmålet, og det hadde vært nok for meg til å si takk for de årene vi fikk sammen men nå er det over. Jeg hadde aldri akseptert at min mann så på menyen på slike steder, for da er man nysgjerrig på hva som finnes der ute og man har tråkket over en linje som er hellig for meg Jeg er helt enig i det her, men det virker ikke som at TS syns det var en akseptabel løsning. Det forundrer meg ikke at menn holder på med slikt. Jeg er av og til inne på chat.no, og hjelpes så mange gifte/samboende menn man finner der! Hehehe, sånn er det, men jeg skal love deg at damer ikke er noe bedre. De gjør det ikke like mye på nettet, men du hadde nok blitt overraska over hvor mange voksene, gifte damer, som sjekker opp oss litt yngre mannfolk... De skjuler ikke at de er gift en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 6. november 2011 #29 Del Skrevet 6. november 2011 Ser at flere her synes dette er mer eller mindre ok når man er i et forhold. Mener dere virkelig det? For meg ville det vært en dealbreaker. Disse datingsidene har kun et formål, og det er å treffe en partner, enten for forhold eller sex. Er man i et forhold, holder man seg unna datingsider, enkelt og greit. Nei - det er ikke ok for meg ihvertfall. Jeg kan fint takle nysgjerrighet på nett, men datingsider er forbeholdt folk som er på utkikk etter sex eller et forhold, og jeg vil gjerne slippe å oppdage at mannen min er på slike sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #30 Del Skrevet 6. november 2011 Hadde heller ikke nølt med å opprette falsk profil hvis han plutselig hadde gjort mange år ut i et samboerskap, og frekventert på dem. Hva skal han der? Dersom han vil glo på pene damer er det vel mange andre sider som er bedre å gå på enn på datingsider. *suspekt* til deg TS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #31 Del Skrevet 6. november 2011 det e faktisk ikke så enkelt å bare gjøre slutt , jeg er gla i tullingen . Trur ikke jentene er noe bedre enn guttan ,men er veldig i tvil om akkurat hvordan gripe ann denne saken . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 6. november 2011 #32 Del Skrevet 6. november 2011 Ja , match ,møteplassen og sånne sider . Du slår opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå