Gjest Gjest Skrevet 15. november 2011 #41 Del Skrevet 15. november 2011 og har egentlig alt jeg trenger. Bortsett fra penger Men det gir vi ikke i min familie, forståelig. Hvorfor ikke, når det er dette du trenger... Tror du at de ikke har brukt penger på tingene de gir deg? Da kan du vel likegodt få pengene på konto/i hånda? Snålt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktkaken Skrevet 15. november 2011 #42 Del Skrevet 15. november 2011 Robotstøvsuger! :D Testvinneren samsung navibot har fått veldig bra omtale Så slipper du å støvsuge selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #43 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg har i de siste årene kun ønsket meg gavekort på kjøpesenter, rødvin og bøker. Det gjør livet litt enklere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinn Skrevet 19. november 2011 #44 Del Skrevet 19. november 2011 -Disney DVD'er -Øl -PS3 spill -En fin tiara -Store, pene øredobber -Parfymer? -Sminke -Flotte sko -Playboy merch -Random merch fra TV shows, filmer, anime, spill etc som jeg liker -En ny skole sekk.. Helst noe merch greier der og -Flotte kostymer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå