Gå til innhold

Hvor ofte vasker du bilen?

Gjest fersk lærer

49 stemmer

1. 1. Hvor ofte vasker du vanligvis bilen?

• Hver uke
      7
    • 2-3 ganger i måneden
      6
    • 1 gang i måneden
      12
    • annen hver måned
      6
    • sjeldnere
      17
    • annet (spesifiser)
      1

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå er det noe fare for å at jeg høres ut som en vandrende reklameplakat, men jeg må nok komentere uansett. he-he

Har jobbet ved bensinstasjon og opplever at det er en "uting" blandt de fleste å ikke vaske bilen.. Noen vasker den, men sjelden og andre bar elar helt være Vi vasker jo både klær og oss selv!! En bilvask koster fra 139 kr - 239 kr. Alt etttersom! Jeg anbefaler å vaske bilen 1 gang i uka, da uten børster generelt og med børster når man skal "ta i litt". Selv om børster aldri skader!! Dessuten bør dere be om underspyling, det er gjerne der man ikke ser så godt at bilen for blir ødelagt.. Dessuten finnes det mange fine selvvask anlegg man kan bruke litt "innimellom"

Spør stasjonsmedarbeideren, de skal kunne anbefale for deg :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vasker bilen når den er skitten. På grunn av stor bil og "gangstercap" over frontruta er jeg skeptisk til maskinvask, så jeg bruker helst selvvask-anlegg. Har ikke mulighet til å vaske bilen hjemme.

Vasker alltid bilen etter langtur på vinterstid, spesielt på Vestlandet der det ofte er mer salt enn is i veibanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes 129,- ++ i uka er ganske mye jeg da. Men selvvask er like greit, og det koster 30-40,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...