Gå til innhold

Julegardiner


Gjest Badabing

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing

En juletråd til fra meg ;)

Jeg har pleid å jobbe i julen siden jeg har vært student, så dette er første året i eget hus som jeg faktisk har fri i julen. Merker derfor at jeg allerede er i mer julestemning enn på lenge.

Vi blir ikke mange, men jeg har veldig lyst til å gjøre det koselig for de som kommer, det blir en litt spesiell jul i år.

Har alltid tenkt at julegardiner er teit, men nå har jeg faktisk lyst på det. De jeg bruker til vanlig passer uansett ikke særlig godt til jul, så jeg må nesten bytte dem uansett.

Altså, har dere julegardiner, og hvilke? Tips til hvor jeg kan finne klassiske og fine julegardiner som jeg kan ha i noen år fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skifter alltid gardiner til jul, og ikke bare det - bruker egne duker, sofaputer og kjøkkenhåndklær til jul også! Har hatt enkle røde gardiner i litt skimrende stoff fra Kremmerhuset tidligere, men har kjøpt nye i år i litt gjennomsiktig hvitt stoff med sølvstjerner på.

Er ikke så begeistra for den veldig tradisjonelle stilen med nisser og rødt overalt, og har funnet mye fint på bl.a. H&Ms hjemavdeling, Ellos, Kid, Kremmerhuset og Åhléns. Er ikke så veldig opptatt av at juletekstiler må ha så god kvalitet, siden de bare brukes en gang i året, men har ikke opplevd at noen fra disse butikkene har blitt ødelagt i vask e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...