AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #1 Del Skrevet 6. november 2011 Hvilke typer ferdige gavekalendere til jul finnes det for voksne? De jeg har hørt om er Body Shop sin, og så lurer jeg på om jeg har hørt at Lush har en også.. Noen fler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 6. november 2011 #2 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Hvilke typer ferdige gavekalendere til jul finnes det for voksne? De jeg har hørt om er Body Shop sin, og så lurer jeg på om jeg har hørt at Lush har en også.. Noen fler? Har Body Shop julekalender? Vet du hva som er i og hva den ca koster? Dette er noe jeg vil ha, får vel hinte til kjæresten min Fant svaret, 1195,- Stiv pris Da får jeg følge med i tråden her om noen andre har slike kalendere for voksne Endret 6. november 2011 av Tropic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 6. november 2011 #3 Del Skrevet 6. november 2011 Nille har en med glassengler i for 199 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #4 Del Skrevet 7. november 2011 Vet dere om flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #5 Del Skrevet 7. november 2011 For de quilteinteresserte så vet jeg at Kathrine's Quilte Stue i Oslo har hatt julekalender noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #6 Del Skrevet 12. november 2011 Dytter opp denne litt. Noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kat Skrevet 12. november 2011 #7 Del Skrevet 12. november 2011 Babor har en, men der er alt i miniatyrstørrelser. Den koster ca.1000kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå