AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #1 Del Skrevet 6. november 2011 For mange år siden avsluttet jeg ett forhold på en kjip måte, grunnen til det var en vond hemmelighet ingen visste om. Jeg tok mange dumme valg i denne perioden og hadde det ikke bra. Gått videre og blitt klokere, jeg hadde aldri oppført meg slik jeg gjorde den gangen mot ett menneske. Cluet er at jeg drømmer om det som skjedde, at jeg aldri har forklart han hvorfor. I natt våknet jeg av at jeg gråt og vurderte å skrive ett brev. Er det ikke ordtak som heter at "fortid skal være fortid" og at det ikke er lurt å se tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 6. november 2011 #2 Del Skrevet 6. november 2011 Hvor mange år siden er det? Og vet du hvordan han har det nå? Hvis han er i et godt forhold er det nok best å ikke rippe opp i gamle ting, selv om du kanskje får bedre samvittighet av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #3 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg vet ingenting, vil ikke vite heller,MEN dette plager meg når det blir så sterkt i drømme at jeg gråter. Har så lyst til å si unskyld men jeg tør ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. november 2011 #4 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Jeg har også våknet flere ganger av at jeg gråter fordi jeg har drømt noe trist. -The subconscious mind works in mysterious ways... Hvis du tror han fortsatt går og gnager og tenker på det, så får du kontakte han. Dersom du gjør det bare for å lette din egen samvittighet; La det være. Ikke vits å grave i gammelt grums og minne han på noe han sikkert har glemt. Endret 6. november 2011 av CeeCee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå