Gjest second Skrevet 6. november 2011 #1 Del Skrevet 6. november 2011 Hvorfor legger damer så mye vekt på blikket/øynene til en mann? Hvorfor blir dere tiltrukket av øynene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 6. november 2011 #2 Del Skrevet 6. november 2011 Så lenge han ser våken ut og ikke har saggy øyeparti er det OK for meg. Jeg er mer opphengt i hendene hans jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #3 Del Skrevet 6. november 2011 Hva i alle verden er så viktig med hendene da? At han har dem i det hele tatt, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #4 Del Skrevet 6. november 2011 ..fordi det er det eneste på dere som er pent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 6. november 2011 #5 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Hva i alle verden er så viktig med hendene da? At han har dem i det hele tatt, eller? Ja nå kan du jammenmeg lure! Endret 6. november 2011 av Heloise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. november 2011 #6 Del Skrevet 6. november 2011 Øynene er sjelens speil og hender er sexy! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest h4xt0r Skrevet 6. november 2011 #7 Del Skrevet 6. november 2011 LOLZ, så jeg kan være bleikfeit og stygg, men ha noen fine øyne, så får jeg mus, er det det dere quiiinz ser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest h4xt0r Skrevet 6. november 2011 #8 Del Skrevet 6. november 2011 LOLZ, så jeg kan være bleikfeit og stygg, men ha noen fine øyne, så får jeg mus, er det det dere quiiinz ser? SIER* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 6. november 2011 #9 Del Skrevet 6. november 2011 Omg n00b. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest h4xt0r Skrevet 6. november 2011 #10 Del Skrevet 6. november 2011 HAHA. Hold kjeftp :gjeiper: Men hvordan får man fine øyne egenlitg? sminke eller hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2011 #11 Del Skrevet 6. november 2011 Fordi det er dødsfint med fine øyne. Fine øyne har Brad Pitt, Robbie Williams, Kevin Costner, George Clooney, Ryan Gosling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #12 Del Skrevet 6. november 2011 Neida, fine øyne får du ved å være lykkelig og trygg på deg selv. Tror ikke øyefarge har så mye å si. (mann) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rocky Skrevet 6. november 2011 #13 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg er nok en av de som er opptatt av øyne. Det har sikkert noe med at man ser mye følelser i øynene, og det er der man fester blikket når man snakker sammen. De har ofte et eget språk, så det ligger mye i begrepet; Øynene er sjelens speil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #14 Del Skrevet 6. november 2011 De sier øynene er sjelens speil, kan hvertfall lese en god del fine følelser i de, de kan virkelig gnistre, dessuten er dype blikk ekstremt sexy. Har også sett det "gnistre" på en aller annen måte når en mann har fått det som han vil, beste følelsen ever. Er vel derfor jeg er opphengt i øyne hvertfall, de gir gode følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2011 #15 Del Skrevet 6. november 2011 Fordi det er dødsfint med fine øyne. Fine øyne har Brad Pitt, Robbie Williams, Kevin Costner, George Clooney, Ryan Gosling. Å Tom Cruise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Black Morning Skrevet 6. november 2011 #16 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg er nok en av de som er opptatt av øyne. Det har sikkert noe med at man ser mye følelser i øynene, og det er der man fester blikket når man snakker sammen. De har ofte et eget språk, så det ligger mye i begrepet; Øynene er sjelens speil.. Ja, dette hører man jo stadig er både vanlig og viktig. Men hva med oss da som overhodet ikke greier øyekontakt? Sjøl føler jeg skikkelig ubehag når jeg får et par øyne planta rett i mine, og ser etter få sekunder en annen vei. Selv om dette varierer noe i fht om personen er en jeg kjenner eller ikke blir det uansett til at jeg viker unna når blikket blir for direkte. Jeg har over tid utviklet diverse teknikker for at det ikke skal se ut som at jeg direkte unngår folk under en samtale, som å feste blikket ved munnen, haken, nesa osv. Men rett inn i øya går bare ikke... Av og til føler jeg også at folk nesten flyr avgårde, i form av å unnskylde seg med toalettbesøk eller en konstruert tannlegetime, for å slippe unna. Og enkelte ganger har jeg inntrykk av at de blir direkte irriterte, hmm... Tydeligvis ligger det ihvertfall mye makt og følelser involvert i våre blikk, og bra er det selvsagt for dere som har evnen til å formidle både sexutstråling og sjelsavspeiling. Hva vi som ikke har fått denne evnen utstråler er jeg neimen ikke sikker på, men det er åpenbart mer negativt enn positivt, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. november 2011 #17 Del Skrevet 6. november 2011 Peneste øyne- linker: Johnny Depp Sebastian "Baz" Bach Richie Sambora Josh Hartnett Orlando Bloom Heath Ledger James Dean SUKK! Kunne stirret inn i dem i timevis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larry Croft Skrevet 6. november 2011 #18 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) For at øynene er sjelens speil og viser følelser. Min eks kjæreste hadde de mest fantastiske øynene jeg noen gang har sett. Knall blå snille øyne. På andre plass kommer hender. Liker dem med grove never. Kan nevne en skuespiller som jeg synes har fantastiske øyne: Ian Somerhalder http://www.celebfoto.net/images/ian-somerhalder-14.jpg Endret 6. november 2011 av Pathos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2011 #19 Del Skrevet 6. november 2011 De liker øyne de kan se tydelig så de hele tiden har kontroll på hvilken rumpe gutten glaner på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2011 #20 Del Skrevet 6. november 2011 Uttrykket er noe misforstått, man fokuserer på øynene.. dog så er det hva som er rundt øynene en ser. Blikket er mer korrekt å si.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå