Gå til innhold

Bllige julegaver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har forslag til billige julegaver til:

Søster 26 år: Liker å trene, studerer økonomi

Søster 24 år: Liker anime/japan, gjør ingenting om dagene, er vegetarianer.

Bror 30: Liker spill (nerd), glad i brus og litt sær/rar.

Mor 52: Glad i mat/vin, kosekvelder, har båt, har ikke så godt forhold med henne.

Farmor 85: Nettopp hatt hjerteinfarkt, bor alene i hus og sliter med å kle på seg og reise seg opp f.eks. Blir glad for det meste.

Onkel+tante: Sees en gang i året. Veldig fine på ting, bor i bærum og har ræva full av ting. De drikker ikke, og har "alt" til huset.

Onkel 39: Kjempekul og "ung". Liker metall og konserter, pluss kule serier&filmer.

Bestemor+bestefar 71: Glad i å lese og å lage mat. Også veldig fin på ting, bor i holmenkollen. Ergo har "alt" de også. Er mye på hytta.

Jeg er veldig veldig blakk. Jeg ønsker IKKE å lage ting selv, hverken mat eller luer f.eks. Jeg kan hverken strikke eller hekle, og jeg har ikke kjøkken (bor på hybel) og er veldig dårlig til å bake.

Hilsen jente 17. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er veldig koselig med fine og personlige julekort. Kanskje det er nok for noen av dine familiemedlemmer? :)

Endret av GrænOrka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "billig"? 20 kr? 50? 100? 200? :)

Greit å ha noe å gå ut ifra..

Ikke over 200. Helst rundt 100 på f.eks farmor og onkel og bror. 200 for de som får sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstere: Kaffe/te, duftlys eller god kroppskrubb / ansiktsmaske? Hvis du er fra Bærum, har de en butikk i Sandvika som lager "hjemmelaget" produkter.

Onkel 39: Californication DVD sesong 1? (Tror den er 99kr)

Bror 30: Liker han rollespill? Varulv er genialt i såfall.

Mor 52: God balsamicoeddik fra spesialbutikk?

Til Farmor ville jeg tatt en titt på butikken Enklere Liv. En del dyre ting, ja, men man kan finne ting som letter hverdagen til eldre.

Endret av ninuska_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom de leser engelsk, finner du veldig veldig mange fine og gode bøker på amazon til under 100 kroner, så her kan du nok finne noe til de fleste uansett hva de er intr. i.

Bror 30: Dersom han spiller WOW kan du kjøpe et trade card game pet til han på f.eks ebay. De koster rundt 50-70 kroner, sjekk ut f.eks Nightsaber Cub. (Jeg gir slike til samboers brødre hver jul, de blir alltid veldig glade :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med te/kaffe fra spesialbutikk? I Trondheim er det en butikk som heter Te- og kaffehuset, og der har de mye godt. Det er ikke så innmari dyrt heller, du kan godt få ordentlig luksuskaffe til en hundrelapp. Det tror jeg onkel og tante kan sette pris på. En passe stor pose med krydderte trenger ikke koste mer enn 30-40 kr heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søster 24:

Løfte om at du selv skal være vegetarianer i en måned.

Onkel/tante + bestemor/bestefar:

Ringi eplemost: http://www.ringi.no/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=1&Itemid=2

VÅR: http://www.sunniva.no/vare-drikker/var

Divine sjokolade: http://friendsfairtrade.no/subdet162.htm

Mor: en god olivenolje + sjokolade, tørket frukt eller noe. Krydder kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varpunen

Noen som har forslag til billige julegaver til:

Søster 26 år: Liker å trene, studerer økonomi

Noe velvære greier fra body shop eller boots?

Søster 24 år: Liker anime/japan, gjør ingenting om dagene, er vegetarianer:

denne filmen eller en annen som er laget av samme mannen.

Bror 30: Liker spill (nerd), glad i brus og litt sær/rar.

En t-skjorte med noe nedregreier på. Se her om du finner noe som passer.

Mor 52: Glad i mat/vin, kosekvelder, har båt, har ikke så godt forhold med henne.

En vinflaske og/eller hjemmelaget konfekt. Disse Baileys-kulene er veldig gode og enkle og lage.. man trenger ikke noe kjøkken for å lage dem.

Farmor 85: Nettopp hatt hjerteinfarkt, bor alene i hus og sliter med å kle på seg og reise seg opp f.eks. Blir glad for det meste.

Konfekt eller et strikket/heklet skjal

Onkel+tante: Sees en gang i året. Veldig fine på ting, bor i bærum og har ræva full av ting. De drikker ikke, og har "alt" til huset.

Blomster av noe slag? Julestjerne f.eks.

Onkel 39: Kjempekul og "ung". Liker metall og konserter, pluss kule serier&filmer.

Starten på en ny serie fra platekompaniet eller play.com

Bestemor+bestefar 71: Glad i å lese og å lage mat. Også veldig fin på ting, bor i holmenkollen. Ergo har "alt" de også. Er mye på hytta. Konfekt

Jeg er veldig veldig blakk. Jeg ønsker IKKE å lage ting selv, hverken mat eller luer f.eks. Jeg kan hverken strikke eller hekle, og jeg har ikke kjøkken (bor på hybel) og er veldig dårlig til å bake.

Hilsen jente 17. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...