Gå til innhold

Normalt å være usikker på om hun liker meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det normalt å være usikker på om hun liker deg eller ikke?

Er det først når vi har blitt kjærester at denne usikkerheten forsvinner?

Vi har snakket mye om følelser og vi begge liker hverandre veldig godt. Vi kjenner dog ikke hverandre så godt, enda, og derfor er jeg redd ting skal snu.

Hvorfor denne usikkerheten? Forsvarsmekanisme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ganske normalt. Å være forelsket i noen kan være skummelt. Man investerer, åpner seg og stoler på en annen person, og da er det klart man kan være redd... :) Man står i fare for å bli såret.

Denne usikkerheten går ofte over når dere blir bedre kjent og du stoler på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er normalt. Vil ikke kalle det en forsvarsmekanisme. Kan heller ikke si at det garantert vil forsvinne når dere avgjør at dere er sammen. Det bruker å gå over av seg selv, men det kan sitte i lengre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ganske normalt. Å være forelsket i noen kan være skummelt. Man investerer, åpner seg og stoler på en annen person, og da er det klart man kan være redd... :) Man står i fare for å bli såret.

Denne usikkerheten går ofte over når dere blir bedre kjent og du stoler på henne.

Det er vel denne usikkerheten jeg går med. Får lære meg å takle det inntil vi stoler fullt og helt på hverandre.

Vi vil jo begge at det skal fungere.

Takk for svar alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...