Gjest Flowerbomb Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Ja som overskriften, "En mann blir mer attraktiv når du ser at dere kan få pene barn" Stemmer det? er det fler som tenker sånn?
spinnwild Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Hehehe nei slikt tenker jeg ikke over. Jeg har nok av pene-barn-gener Tror jeg :gjeiper: Men går vel heller først og fremst etter menn som jeg synes er pene, og da vil vel muligheten for å få pene barn automatisk være der...?
Gjest Flowerbomb Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Hehe sant går jo etter attraktive menn uansett men bare tok meg selv i å tenke det når jeg så på et bilde av en kjekk mann!
Gjest Gorgonzola Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Jupp, jeg valgte en attraktiv dame å få pene barn med og du verden de er pene 1
Steinar40 Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Jupp, jeg valgte en attraktiv dame å få pene barn med og du verden de er pene Har du hørt eventyret om Myrsnipa? hehe 2
o..o Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Ja som overskriften, "En mann blir mer attraktiv når du ser at dere kan få pene barn" Stemmer det? er det fler som tenker sånn? Først tenkte jeg NEI! Men når jeg tenker litt grundigere, så jo, kanskje Jeg liker lave menn like godt som høye (kasnkje bedre?), men er han under 170 så blir jeg litt uhh og jeg tenker at vi ville fått for lave barn Og det har hendt at jeg har tenkt på blonde eller rødhårede menn (spesielt med krøller ) at vi ville fått pene barn. Hehe. Men det er sjeldent jeg tenker sånn, kanskje et par ganger i året, men jeg har tenkt det!
Rocky Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 Jeg har tatt meg i å tenke at dersom vi skulle fått barn, så hadde jeg ønsket at barnet skulle fått hans øyne, krøller osv. Men, jeg har aldri tenkt at en mann er en mer attraktiv partner pga dette! Det er mer en tanke som har oppstått først etter en relasjon er etablert over tid..
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 Tror jeg hadde fått et pent barn viss faren hadde vært Ed Sheeran. Den gutten er jo bare så søt!
Kite Skrevet 5. november 2011 #9 Skrevet 5. november 2011 Sexy mannfolk er nice.. Ikke noe minus at ungene blir fine heller!
Gjest D_flatmajor Skrevet 6. november 2011 #10 Skrevet 6. november 2011 Det har jeg aldri tenkt over. Men tanken er artig! Lurer på om det er en bra sjekkelinje,forresten...? "Først var du ganske kjekk, men så granska jeg deg... Da fant jeg ut at om vi parrer oss så blir barna vakre, så nå er du virkelig kjekk".
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #11 Skrevet 6. november 2011 Pene mennesker får ikke nødvendigvis pene barn. Jeg kjenner flere par hvor begge er veldig pene, mens barna deres ikke er så heldige med utseende. 1
Gjest Heloise Skrevet 6. november 2011 #12 Skrevet 6. november 2011 Jeg er sammen med en som jeg finner attraktiv, så hvis vi får barn så synes jeg sikkert barnet er pent å se på uansett Men jeg velger ikke bevisst en mann fordi jeg vil ha pene barn med han, man kan jo ikke akkurat bestemme barnas utseende.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #13 Skrevet 6. november 2011 Pene mennesker får ikke nødvendigvis pene barn. Jeg kjenner flere par hvor begge er veldig pene, mens barna deres ikke er så heldige med utseende. Det har aldri jeg sett. Barn ligner jo på foreldrene, og er begge pene skal det mye til for at eplet skal falle så langt vekk fra stammen... Det er nå heller motsatt. Det er skjelden å se et par med mindre heldig utseende, få en smellvakker søn eller datter... Er faren liten og tykk- blir sønnen det ofte, Er moren liten og tykk, blir gjerne dattra det også... Har begge foreldre lite pene ansiktstrekk.Er det skjelden barna deres går pene ansiktstrekk. Nettopp forde allt er arv etter foreldrene. Og hvis foreldrene ikke er noe pene, er det vell liten sansynlighet for at besteforeldrene var pene. osv osv Skjønnhet går i arv, ingen tvil.
Gjest "gjest" Skrevet 6. november 2011 #14 Skrevet 6. november 2011 Pene mennesker får ikke automatisk pene barn. 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #15 Skrevet 8. november 2011 Jeg vil ha en høy og tynn mann, fordi jeg vil ha en datter som skal bli modell (eller ha muligheten til det. Uansett er høye og tynne jenter penest syns jeg). Jeg har selv jobbet som modell, men mangler et par-tre cm på å kunne kapre de beste jobbene. Dessuten må jeg stadig jobbe med å holde vekten lav, hadde vært lettere å vært enda mer naturlig tynn og spinkel. Også må han så klart være pen i ansiktet. Ville ikke fått barn med en som har tykke tendenser (enten tykk selv eller har tykke foreldre) fordi jeg unner ikke barna mine å slite med vekten. Overvekt er et stort problem, og jeg vil ha best mulig gener for å unngå dette. Dette er kanskje veldig satt på spissen, og det er ikke sånn at jeg jakter bevisst etter dette og kun dette, men det er absolutt i bakhodet ifm valg av partner. Jeg vil ha pene og sunne barn
womenwomen Skrevet 8. november 2011 #16 Skrevet 8. november 2011 Jeg vil ha en høy og tynn mann, fordi jeg vil ha en datter som skal bli modell (eller ha muligheten til det. Uansett er høye og tynne jenter penest syns jeg). Jeg har selv jobbet som modell, men mangler et par-tre cm på å kunne kapre de beste jobbene. Dessuten må jeg stadig jobbe med å holde vekten lav, hadde vært lettere å vært enda mer naturlig tynn og spinkel. Også må han så klart være pen i ansiktet. Ville ikke fått barn med en som har tykke tendenser (enten tykk selv eller har tykke foreldre) fordi jeg unner ikke barna mine å slite med vekten. Overvekt er et stort problem, og jeg vil ha best mulig gener for å unngå dette. Dette er kanskje veldig satt på spissen, og det er ikke sånn at jeg jakter bevisst etter dette og kun dette, men det er absolutt i bakhodet ifm valg av partner. Jeg vil ha pene og sunne barn Jeg liker ikke menn som ser ut som de har genetisk disposisjon for å lett legge på seg og bli dvask,pløsen og småfet... Jeg er naturlig slank & stram i kroppen selv med stabil vekt selv om jeg spiser masse fet mat og usunt innimellom eller i perioder.Jeg vet jeg er litt extra heldig som kvinne, siden jeg ikke har typisk jojo-vekt, som mange andre kvinner sliter med. Jeg liker også slanke og høye menn. Heller litt tynn, enn fet,lubben eller dvask eller pløsen i kroppen... Ingenting er så usexy for meg, som menn med mage...eller fete menn...Mister lysten straks jeg ser at han har mage som buler ut . Selv om de er aldri så pene i ansiktet og høye ...Er turnoff for meg uansett.
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. november 2011 #17 Skrevet 8. november 2011 ...Jeg er naturlig slank & stram i kroppen selv med stabil vekt selv om jeg spiser masse fet mat og usunt innimellom eller i perioder.... Du sier ikke det? Det er ikke sånn at du tilfeldigvis får både klitorale, vaginale og anale orgasmer med styrke og intensitet som flertallet av norske kvinner i beste fall kan drømme om, samtidig som napp hos det motsatte kjønn er like komplisert som å ta på seg sokkene om morran? 3
Lutetium 71 Skrevet 8. november 2011 #18 Skrevet 8. november 2011 Det har aldri jeg sett. Barn ligner jo på foreldrene, og er begge pene skal det mye til for at eplet skal falle så langt vekk fra stammen... Det er nå heller motsatt. Det er skjelden å se et par med mindre heldig utseende, få en smellvakker søn eller datter... Er faren liten og tykk- blir sønnen det ofte, Er moren liten og tykk, blir gjerne dattra det også... Har begge foreldre lite pene ansiktstrekk.Er det skjelden barna deres går pene ansiktstrekk. Nettopp forde allt er arv etter foreldrene. Og hvis foreldrene ikke er noe pene, er det vell liten sansynlighet for at besteforeldrene var pene. osv osv Skjønnhet går i arv, ingen tvil. Penhet kan springe over noen slektsledd, akkurat som alle andre arvelige egenskaper.
palle Skrevet 8. november 2011 #19 Skrevet 8. november 2011 det er klart at stygge folk kan få pene barn, og pene par kan få stygge barn. naboene mine er et godt eksempel på det siste, det er helt komisk. de er ganske perfekte begge to, men de to barna ser ut som trollunger. har også sett mange eksempler på det motsatte, om ikke direkte stygge så i alle fall mindre pene mennesker som har fått pene barn. agnes kittelsen har også en litt rar sønn.
absinthia Skrevet 8. november 2011 #20 Skrevet 8. november 2011 Det er vel igrunn forsket på at vi både bevisst og ubevisst søker partnere som kan gi oss gode avkom, med stor sjanse til å overleve, akkurat som alle andre dyr. Det mest vanlige er at vi finner partnere som kan forbedre genmaterialet vi allerede har, eller som ligner oss og kan videreføre noe som vi synes er bra. Vi har det med å like symmetriske partnere, fordi det har vist seg at symmetriske mennesker har best sjanse for overlevelse (antagelig ubevisst i vår moderne verden) men vi har også en viss tendens til å søke partnere som kan sikre våre etterkommere på annen måte med for eksempel gode ressurser, flink til å jobbe, intelligens osv.. Selv har jeg tydelig hatt en hang til menn med mørkt langt hår, pene øyne, teknisk begavelse, iq og som skiller seg litt ut ..og av en eller annen grunn har slike menn hatt sans for meg også. - Dette er neppe veldig tilfeldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå