Gjest Cosette Skrevet 6. november 2011 #41 Skrevet 6. november 2011 Har ingen, vil ha to i fremtiden. Hvis forholdene ligger til rette for det, selvsagt.
Gjest Purple Haze Skrevet 6. november 2011 #43 Skrevet 6. november 2011 Har to voksne barn, ønsket meg minst tre, men sånn ble det ikke. Nå kan jeg ikke få flere, og må vente på barnebarn
Gjest Krizzy Skrevet 6. november 2011 #44 Skrevet 6. november 2011 Jeg har verdens beste. Jeg ønsker meg to eller tre til. Det er ingen krise om det blir med "bare" godgutten min.
Gjest Apophis Skrevet 6. november 2011 #45 Skrevet 6. november 2011 Eg har ingen barn ennå, men eg trur eg har lyst på 2 eller kanskje 3. Gutt først og jente etter, siden alle jenter burde ha ein storebror til å passe på de
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #46 Skrevet 6. november 2011 Har ett egenprodusert, og ett stebarn. Har et lite ønske om ett barn til, men vet ikke om jeg orker. Syntes det var veldig slitsomt med graviditet, og fødsel var grusomt.
mamma_mia Skrevet 6. november 2011 #47 Skrevet 6. november 2011 Venter nr 3 i mars og tror nok det blir sistemann
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå