Djungelvrål Skrevet 5. november 2011 #21 Skrevet 5. november 2011 Har 1 barn, ønsker meg ikke flere. Har aldri ønsket meg barn, planla ikke graviditeten.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. november 2011 #22 Skrevet 5. november 2011 Har ingen, ønsker meg ett, maks to. Mvh Yvonne Er ikke du gift da? er det ikke på tide å starte å produsere? neida bare tuller.
absinthia Skrevet 5. november 2011 #23 Skrevet 5. november 2011 (endret) Snart 4, kunne sikkert tenkt meg 5, men siden barn ikke er samleobjekter tror jeg at jeg heller får meg hest etter nr 4. Endret 5. november 2011 av absinthia
Anglofil Skrevet 5. november 2011 #24 Skrevet 5. november 2011 Er ikke du gift da? er det ikke på tide å starte å produsere? neida bare tuller. Hehe, nei, ingen planer om barn før om minst et par år. Mvh Yvonne
Gjest Thessie! Skrevet 5. november 2011 #25 Skrevet 5. november 2011 Jeg har ingen, men har lyst på 3. 2 jenter og 1 gutt.
SummerJoy Skrevet 5. november 2011 #26 Skrevet 5. november 2011 Har en gutt og en jente. Da jeg var gravid med 2 gikk jeg hele tiden og tenkte "aldri mer aldri mer". Syns det er grusomt å gå gravid med alle plagene som følger med. Men så fikk vi nr 2, ble så forelsket og tenkte "skal jeg aldri få oppleve dette fantastiske å få en splitter ny baby en gang til?" . Ble mer trist enn glad som jeg trodde jeg skulle være over å være ferdig. Var utrolig babysyk og bombesikker på at jeg ville ha en tredje i flere måneder. Men. Det gikk over. Jeg innser at jeg har nok med de to jeg har. Jeg er kjempesliten. Og jeg orker ikke tanken på en ny graviditet. Ser heller ikke for meg at vi skulle ombestemme oss i fremtiden, for jeg ønsker ikke å "starte på nytt" med baby og alt som følger med. Men syns det er litt sårt også på en måte. Og vite at man ikke skal ha flere. Deilig og sårt på en gang. 1
missLynch Skrevet 5. november 2011 #27 Skrevet 5. november 2011 Har ett barn, og ønsker meg minst ett til. Håper og drømmer om tvillinger, men det skal vel godt gjøres. Håper bare jeg blir gravid igjen; det kan ta sin tid, og det er jo ikke sikkert det blir noe heller? Har forøvrig ingen preferanser når det gjelder kjønn- her mottas alt med stor takk.
klesklypa Skrevet 5. november 2011 #29 Skrevet 5. november 2011 Jeg har en datter på 20mnd, og ønsker meg 2 barn til
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #30 Skrevet 5. november 2011 Jeg har en og ønsker meg to til. Det er ganske pussig, det var først da jeg fikk barn at jeg begynte å ønske meg flere. Tidligere var jeg temmelig nøytral til konseptet barn. Kjipt da at samboeren, som var den store pådriveren for å få det barnet vi har, han syns det er så slitsom at han vil ikke ha flere Og det er ikke så veldig mange årene jeg har på meg for å overtale heller før det er forseint. Og om han hadde vært innstilt på flere har man jo selvsagt uansett ingen garantier for at det vil gå like lett å få nummer to, så jeg fokuserer på å kose meg maksimalt med den skjønne vi allerede har (og om vi noen gang skulle få flere så kan jeg med hånda på hjertet si at kjønn er fullstendig uvesentlig)
Gjest Wanted Skrevet 5. november 2011 #31 Skrevet 5. november 2011 Har ett barn. Og vil gjerne ha en til. Men jeg vil helst ikke bære fram eller føde dette neste barnet, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal fikse det. :gjeiper:
~white lady~ Skrevet 6. november 2011 #32 Skrevet 6. november 2011 Jeg har en gutt. Ønsker ett barn til, helst ei jente så har jeg ett av hvert kjønn. Men igjen, så er det jo guttebabyer jeg kan med
Gjest Heloise Skrevet 6. november 2011 #33 Skrevet 6. november 2011 Har ingen enda. Før ville jeg ha maks. ett. Nå kan jeg godt få 2, men ser for meg at det kan bli 3 om det blir slik. Kommer an på når vi begynner og hvor sliten jeg blir
Mockingjay93 Skrevet 6. november 2011 #34 Skrevet 6. november 2011 Er bare 18, men har en "bonusdatter". Kan tenke meg to barn
sullå Skrevet 6. november 2011 #35 Skrevet 6. november 2011 Jeg har ingen foreløbig, men tenker minst 2 og maks 3. Men hvem vet, kanskje det holder med 1 barn, eller kanskje jeg vil ha et lite fotballag. Det vil tiden vise Det å få barn er heller ingen menneskerett, så det er ikke sikkert det blir noen barn i det hele tatt
MellonCollie Skrevet 6. november 2011 #36 Skrevet 6. november 2011 Jeg har to barn, en gutt og ei jente og jeg er definitivt "ferdig" Veldig glad og takknemlig for de to barna jeg har fått, og synes vi har det utrolig bra nå. Men dersom jeg skal ha overskudd og energi nok til å både følge opp barna på den måten jeg ønsker og samtidig ha noe igjen til meg selv etterpå, så holder det med to for meg. Jeg er såpass "egoistisk" at jeg ønsker å ha egentid til venninner / trening etc, og også kunne ha alenetid med mannen. Og det tror jeg blir vanskelig for min del med enda et barn.
Zoë Castillo Skrevet 6. november 2011 #37 Skrevet 6. november 2011 Har en gutt og en jente. Da jeg var gravid med 2 gikk jeg hele tiden og tenkte "aldri mer aldri mer". Syns det er grusomt å gå gravid med alle plagene som følger med. Men så fikk vi nr 2, ble så forelsket og tenkte "skal jeg aldri få oppleve dette fantastiske å få en splitter ny baby en gang til?" . Ble mer trist enn glad som jeg trodde jeg skulle være over å være ferdig. Var utrolig babysyk og bombesikker på at jeg ville ha en tredje i flere måneder. Men. Det gikk over. Jeg innser at jeg har nok med de to jeg har. Jeg er kjempesliten. Og jeg orker ikke tanken på en ny graviditet. Ser heller ikke for meg at vi skulle ombestemme oss i fremtiden, for jeg ønsker ikke å "starte på nytt" med baby og alt som følger med. Men syns det er litt sårt også på en måte. Og vite at man ikke skal ha flere. Deilig og sårt på en gang. Sånn er det til meg også! Har 2, og det er nok, men blir litt vemodig av å tenke på at jeg aldri skal føde igjen.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #38 Skrevet 6. november 2011 Jeg har to - tvillinger. Er veldig usikker på om jeg ønsker meg en til. Tvillingene har skremt meg såpass at jeg ikke vet om jeg orker, samtidig så ser det så koselig ut med bare en baby.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #39 Skrevet 6. november 2011 Har ett barn. Og vil gjerne ha en til. Men jeg vil helst ikke bære fram eller føde dette neste barnet, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal fikse det. :gjeiper: Jeg kan være gravid og føde for deg. Jeg synes det bare var gøy! Men jeg vil ikke ha babyen!
Gjest imli Skrevet 6. november 2011 #40 Skrevet 6. november 2011 Jeg kan være gravid og føde for deg. Jeg synes det bare var gøy! Men jeg vil ikke ha babyen! Hehe, sånn tenkjer eg og innimellom Kanskje me kan bli surrogatmødre :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå