AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Hvordan vet man når man er "ferdig" med å få barn?
rødrose Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Jeg har ingen enda, men har alltid sett for meg at jeg får 4 barn 1 gutt, 2 tvillingjenter og 1 gutt til er lov å drømme hvertfall! 1
Moscato Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Har en bonusdatter, men ingen egenproduserte enda. I slekta mi ser tradisjonen ut til å være at man tror man er ferdig, og så får man seg en overraskelse og det viser seg at man ikke var helt ferdig likevel. SÅ blir man helt ferdig og sørger for at det ikke blir flere overraskelser. Tror vi er i overkant fruktbare...
Gjest Kongsdatteren Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Jeg har ingen barn og det går vel en liten stund til før jeg begynner å tenke på det. Allikevel har jeg håpene mine klare! Jeg vil gjerne ha to barn, og jeg har alltid hatt en drøm om tvillinger. Da vil jeg ha en gutt og en jente! Du er ferdig når du kjenner at du ikke orker å skifte flere bleier og har fått nok av å stå opp i tide og utide.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 (endret) Hvordan vet man når man er "ferdig" med å få barn? når man ikke har plass til flere? eller føler at ok nå har vi nok barn. Jeg vil bare ha to Endret 5. november 2011 av BettyBoop28
Neala Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 (endret) Jeg har en datter, og føler meg ikke ferdig. Håper jeg får sjansen til å få flere. Men det blir ikke sånn som denne gangen, håper jeg. Vil ha et stabilt forhold før jeg får flere, og siden jeg ble gravid på pillen føler jeg meg litt snytt for å planlegge barn og "prøver-fasen" Har alltid sett for meg tre barn, men blir det med kun den ene jeg har, så gjør det ikke noe det, heller. Og hvordan man vet at man er ferdig... Jeg aner ikke. Men de jeg har snakket med om det "bare føler det" Endret 5. november 2011 av chico
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 Har to døtre, hadde i utgangspunktet ønsket meg tre barn. Men nå er jeg skilt, og ser vel ikke helt for meg at det skal bli noen nr. tre, begynner å bli for gammal... Men ideelt sett, om forholdene lå til rette for det: ett barn til.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 Hvordan vet man når man er "ferdig" med å få barn? Jeg har 1, og det holder med det. Jeg følte jeg hadde en vanskelig fødsel, ble blant annet lagt inn for operasjon i underlivet nesten rett etter at ungen var ute av magen. Har måttet ordne noe på underlivet etter det ogsa pga det.. Jeg hadde det ganske tøft det første året, og tenkte da at "om jeg senere skulle ønske å få barn, må jeg tenke tilbake på hvordan jeg har det nå, siden slik vil jeg IKKE ha det igjen." Det er jeg som kjenner mine egne grenser best, så siden verken jeg eller mannen vil ha flere så har vi satt en strek nå.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2011 #11 Skrevet 5. november 2011 Har 3 barn Jeg ønsker ikke flere barn. Yngste er 13 og jeg er over 40. Har et lite barnebarn også
Gjest Tine Skrevet 5. november 2011 #12 Skrevet 5. november 2011 Jeg har en sønn og ønsker meg ett barn til. Så får vi se når barn nummer to har kommet, om vi ønsker oss enda ett til eller om vi gir oss da.
lille katt Skrevet 5. november 2011 #13 Skrevet 5. november 2011 Jeg tenkte i utgangspunktet at jeg ønsket meg to, men da vi begynte å få dreisen på tobarnstilværelsen kom en veldig sterk følelse av at det var for lite, og jeg følte meg ikke "ferdig". Nå føler jeg meg veldig ferdig. Vi fikk tre barn på fire år, og det er temmelig tett. Det bidrar nok til at jeg overhodet ikke orker tanken på flere. Det er deilig å bare se fremover, og kvitte seg med babyting som vi ikke trenger ha lenger.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #14 Skrevet 5. november 2011 Har ingen, men kunne tenke meg noen i framtida. Er bare 21, så har ikke så dårlig tid.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #15 Skrevet 5. november 2011 Har en baby, ønsker 2 til. Ihvertfall 2 stk, skal vente noen år før nestemann/nestedame kommer. Det er planen ihvertfall, men man vet aldri
Lijnn Skrevet 5. november 2011 #16 Skrevet 5. november 2011 Ønsker meg 2 barn, to jenter med bare noen få års mellomrom
cherioo21 Skrevet 5. november 2011 #17 Skrevet 5. november 2011 Hvordan vet man når man er "ferdig" med å få barn? Det kjenner man på en måte bare. Jeg er ferdig, har nok med de to barna jeg har.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #18 Skrevet 5. november 2011 Jeg ønsket meg flere enn ett. Fikk to. Hadde sikkert blitt nr. 3. Var åpen for det i flere år, men visse ting klarer jeg ikke alene. Var alenemamma for mine i mange år. Nå har jeg innsett at det ikke blir flere barn.
Gjest pysepusen Skrevet 5. november 2011 #19 Skrevet 5. november 2011 Har en og har lyst på to eller tre barn.
Anglofil Skrevet 5. november 2011 #20 Skrevet 5. november 2011 Har ingen, ønsker meg ett, maks to. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå