Gå til innhold

Ble blendet av vogntog, kjørte av veiskulderen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på vei hjem fra jobb en sen kveld da jeg kom rundt svingen med fulle langlys samt 1000kastere som det så fint heter. Foran meg i sin sving kom det en trailer, og jeg blenda ikke ned før etter 1-2 sekunder da traileren tuta mot meg, sendte et vink med blinklyset som for å si unnskyld. Vogntoget var derimot ikke spesielt fornøyd, vedkommende slo på fulle lys, både de oppe og de nede, jeg ble utrolig hardt blenda, samidig stilte han seg litt mot min side slik at jeg fikk lysene inn i hele bilen fra midt i frontruta. Jeg slo på nødblink og bremset ned samtidig som jeg sakte styrte vekk fra lysene, da ente jeg opp med å kjøre bilen med forhjulet nedfor den høye veiskuldra og bulket, og skrapet opp kanten nede. Traileren kom til slutt forbi meg og tuta enda mer.

Jeg fikk ikke med meg hvilket selskap den kom fra, men jeg vurderer nå å politanmelde. Noen som har synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kanskje mulig å anmelde hendelsen og la politiet ta etterforskning? Mulig det var noe lokalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil anmelde for noe som du i utgangspunkt har i alle fall delvis skyld i selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke ut som du kommer til å få noe ut av dette. Du vet ikke hvilket selskap bilen kom fra og du har ikke registreringsnr. Jeg synes du skal la politiet bruke ressursene sine på alle voldtektene og drapene som har vært i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...