Gå til innhold

Hvorfor synes kvinner det er så HOT med eldre menn?

Gjest justasking

Anbefalte innlegg

Han er pen, og ser sinnsykt bra ut for sin alder. Hadde aldri i verden vært tiltrukket av andre vanlige menn på hans alder. Men George Clooney vil allid se bra ut. Akkurat som Johnny Depp. Mannen er snart 50 men ser ut som han er 30.

Kvinner liker kjekke menn og så lenge de er pene fortsatt så spiller ikke alderen like stor rolle som om mannen ikke skulle være kjekk.

Ha ha. Hvis du har sett den norske reklamen med han, så ser han ikke ut som 30 år lenger. Synes han ser nærmere 50 ut, jeg. Synes han er kjekk, men faktisk litt for gammel for meg. Hadde han vært 10 år yngre hadde jeg tatt han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop28

Ha ha. Hvis du har sett den norske reklamen med han, så ser han ikke ut som 30 år lenger. Synes han ser nærmere 50 ut, jeg. Synes han er kjekk, men faktisk litt for gammel for meg. Hadde han vært 10 år yngre hadde jeg tatt han.

Jeg snakket om johnny depp. At han var snart 50 men så ut som 30 men skjønner forvirringa siden jeg snakka om begge to.

George clooney ser ut som en kjekk 40 åring selv om han er 50. Har sett andre femtiåringer de ser mye eldre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket om johnny depp. At han var snart 50 men så ut som 30 men skjønner forvirringa siden jeg snakka om begge to.

Ja, han ser ikke så verst ut. Men min favoritt er Brad Bitt. Men likevel synes jeg Brad var kjekkest når han var i 30-årene da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Ja, han ser ikke så verst ut. Men min favoritt er Brad Bitt. Men likevel synes jeg Brad var kjekkest når han var i 30-årene da. ;)

Ja Brad er også ganske kjekk pluss at han blir stadig bedre og bedre skuespiller som gjør han ennå kjekkere i mine øyne. Syns hverken han eller johnny depp var spesielt kjekke da de var unge faktisk. De hadde så babyface begge to. Hm Justin Bieber blir sikkert kjekk når han er 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke eldre menn er spesielt hot, iallefall ikke når de kunne vært faren min. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn må være litt eldre for å være spennende. Deilig å se et menneske som har levd litt - har erfaring, er trygg på seg selv...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri skjønt greia med Clooney. Aldri funnet han det minste attraktiv.

Brad Pitt derimot. Kunne tatt ham når som helst.

Eldre menn er sexy når de er kjekke og selvsikre. Også er de ofte great in the sack.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre menn er mystiske.. Vi vet at de har mer livserfaring enn oss, men vi vet ikke heeelt hvilke erfaringer de har..

*drømmer meg bort*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja....Det er ikke slik at ALLE eldre menn er kjekke og sexy! Det er en kraftig skrivebom. Innimellom..tja, skal vi si hver 10 000 mann over 40 år, dukker det opp en skikkelig kjekkas.

Det virker ikke ut som gutta boys skjønner dette: " det er ikke alderen vi tenner på, mannen må være attraktiv". En skuespiller er jo ofte svært attraktiv :gjeiper: og de holder seg godt lenge.

Ta feks Trond Espen Seim. I utgangspunktet er han gammel i mine øyner ( og jeg er selv 29.. :sjenert: ), men han holder seg godt for alderen, og er jo en kjekk mann. I tillegg spiller han jo ganske barsk i enkelte scener. Derfor må jeg si at han er en smule sexy og attraktiv.

Men nabomannen er også i samme aldersgruppe....kunne ikke falt meg inn å kalt ham sexy...

Skjønner dere nå gutter? Du er ikke automatisk sexy og attraktiv. Du må ha noe som applerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre menn er sexy når de er kjekke og selvsikre. Også er de ofte great in the sack.

Nåja....great in the sack er de nødvendigvis ikke alltid.

Det kommer fra en dame som er på alder med disse noe ;) oppskrytte "eldre" mennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja....great in the sack er de nødvendigvis ikke alltid.

Det kommer fra en dame som er på alder med disse noe ;) oppskrytte "eldre" mennene.

Og smileblunket skulle være i slutten av setningen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta George Cloony f.eks. Hvorfor blir kvinner så ville i nikkersen av han? Fyren er jo gammel.. Han har jo et kjekt ansikt, men har eier jo ikke muskler. Hva ser kvinner egentlig i han? Og ikke minst UNGE jenter, hva får 16år gamle jenter til å sette stumpen i været for han?

George Clooneys appell ligger for meg i hans utrolige sjarme og glimt i øyet, samt at man vet han er samfunnsengasjert, dyktig og intelligent. Og svært kjekk. Hele pakka liksom :)

For meg handler det om hva jeg ser i personens øyne, tror jeg. Livserfaring, klokskap, sjarme, humor osv. Jeg syns for eksempel også at Alan Rickman er en flott mann! Han er jo over 60, og han er langt fra billedpen, men han har "a certain je ne sais quoi" - en utstråling som appellerer så til de grader til meg :)

Robert Downey jr som ble nevnt her - han får også blodet til å bruse. Sykt sjarmerende mann (til tross for sine problemer). Og Enrique Murciano - nå er han omtrent på min alder, men han har den samme "je ne sais quoi" som disse andre - en helt vanvittig utstråling og sjarme.

Har alltid falt for eldre menn, helt siden jeg var i tidlig tenår. Men livspartneren min er omtrent på min alder. Så det er nok noe i det som ble sagt lenger opp, om at eldre menn er for en natt (eller kun for sex og moro, og for å bli skjemt bort litt en stund) - mens for et livsvarig forhold velger de fleste en hvor aldersforskjellen ikke er altfor stor (den ene eller andre veien).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føyer meg nok inn i rekkene over de som liker jevnaldrene menn.. Og går heller ned på alder, enn andre veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg føyer meg nok inn i rekkene over de som liker jevnaldrene menn.. Og går heller ned på alder, enn andre veien!

Jeg synes jevnaldrende eller eldre. syns ikke jeg er gammel nok til å falle for yngre menn ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tiltrekkes ofte av eldre menn, men skal litt til for at det skal være noe mer der. Er for tiden småforelska i en som er 17 år eldre enn meg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange unge kvinner foretrekker eldre menn fordi de signaliserer trygghet, makt, selvsikkerhet etc.

Helt enig. Unge jenter har jo tendenser til å vise nettopp det motsatte av dette, og sies det ikke at motsetninger tiltrekker hverandre? Jeg får noia av å tenke på jevnaldrende menn. Uæh. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...