AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #41 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg har defintivt opplevd forelskeseslignende følelser for to menn før jeg hadde møtt de fysisk... Han ene sleit jeg litt med forvirra følelser for en gooood stund selv etter at vi traff hverandre og fant ut at det ikke var noe... Han hadde definitivt en effekt på meg. Han andre? Å herregud, som bobla sprakk da vi møttes! Men på en mer seriøs side; jeg tror man kan få virkelige relasjoner over nettet. En av mine aller beste venner har jeg faktisk aldri møtt i det virkelige liv, selv om jeg har datet kompisen hans, og vi har felles venner via tilfeldigheter, men han og jeg har faktisk aldri møttes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2011 #42 Del Skrevet 6. november 2011 kanskje mennesker som ikke trives i det sosiale liv har enklere for å oppnå nære relasjoner over data? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. november 2011 #43 Del Skrevet 6. november 2011 AB har en veldig merkelig spyrefleks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #44 Del Skrevet 6. november 2011 Man kan diskutere og være uenig, men jeg synes det er lavmål å komme med spysmileyer!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå