AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #1 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg har lagt på meg "mye"(7 kg) på kort tid(var tynn/slank, er fremdeles veldig slank, men fyldigere...), og har etter dette fått grusomt mye cellulitt-hud på rumpe og lår. Jeg hadde noe tidligere også, men ingen nevneverdig mengde jeg også kunne leve med. Dette derimot MÅ jeg få bort så fort som mulig. Jeg har måttet ha treningspause på tre mnd fordi jeg har vært skadet, men nå er jeg både frisk og klar for å starte hardt igjen. Derfor lurer jeg; har noen her faktisk blitt kvitt/eller forbedret huden deres betydelig mye ved hjelp av trening? Om jeg går ned kiloene mine + noen til, og trener hard styrketrening på rumpe/lår, tror dere det da vil kunne forsvinne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 5. november 2011 #2 Del Skrevet 5. november 2011 det er umulig å trene bort cellulitter http://www.doctoroz.com/search?q1=cellulites Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerr Skrevet 5. november 2011 #3 Del Skrevet 5. november 2011 Når man har fått cellulitter er det umulig å få dem helt bort, men man kan få dem mindre synlige ved rumpeøvelser/lårøvelser. Man kan også massere huden (for eksempel med en bodylotion eller evt. cellulittkrem) for å forebygge at det kommer mer cellulitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shirelle Skrevet 5. november 2011 #4 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Jeg har lest om de som har klart det. Men det skal mye trening til, og rett kosthold. Så det er ikke enkelt, men det er mulig. Også tar det tid. Jeg har tenkt å få bort mine cellulitter til sommeren. Endret 5. november 2011 av shirelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shirelle Skrevet 5. november 2011 #5 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Det hjelper ikke å slanke seg, for cellulittene er der fortsatt, man må trene mye også. Og holde seg unna mye raske karbs og salt. Endret 5. november 2011 av shirelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå