Gjest NozMonster Skrevet 4. november 2011 #21 Del Skrevet 4. november 2011 Hvis en mann (gutt) hadde forsøkt seg på å si at han ville dyppe'n når han ville ha sex, så kan jeg love deg at det hadde ikke blitt det dugg på han jeg hadde vel fortsatt lagt i hikstende i fosterstilling på gulvet og forsøkt å slutte å le helt seriøst, det hjelper virkelig om du formulerer deg hakket bedre enn her inne. Svært få kvinner liker å bli omtalt som en gjenstand/kun et ligg. Er ikke noe "rosaformulering", som du så fint kaller det, men helt vanlig og normal folkeskikk som gjelder. En mann som ikke kan formulere seg skikkelig anser jeg som umoden og lite reflektert. Det er ihvertfall ikke en som får "dyppet" noe som helst hos meg enig- det uttrykket er like ekkelt som "å dra laksen" ! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2011 #22 Del Skrevet 4. november 2011 Hvis en mann (gutt) hadde forsøkt seg på å si at han ville dyppe'n når han ville ha sex, så kan jeg love deg at det hadde ikke blitt det dugg på han jeg hadde vel fortsatt lagt i hikstende i fosterstilling på gulvet og forsøkt å slutte å le helt seriøst, det hjelper virkelig om du formulerer deg hakket bedre enn her inne. Svært få kvinner liker å bli omtalt som en gjenstand/kun et ligg. Er ikke noe "rosaformulering", som du så fint kaller det, men helt vanlig og normal folkeskikk som gjelder. En mann som ikke kan formulere seg skikkelig anser jeg som umoden og lite reflektert. Det er ihvertfall ikke en som får "dyppet" noe som helst hos meg :skratte: Vi får nå se *vise fram lommebok* :skratte: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
postkassen Skrevet 4. november 2011 #23 Del Skrevet 4. november 2011 :skratte: Vi får nå se *vise fram lommebok* :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 4. november 2011 #24 Del Skrevet 4. november 2011 jeg har bodd i en kjempe liten bygd og nei, det er ikke vanskelig. Har også venner "der oppe" som er kristne men som knuller som faen. Nå snakker jeg ikke om kristne mennesker sånn generelt i dagens Norge, men kristne som har vokst opp i et ganske strengt religiøst miljø som fra dag 1 har fått for seg at sex er synd. De har som regel et strengere forhold til sex enn f.eks de i storbyen som har vokst opp med et mer avslappet syn på sex? Men nå var det ikke dette tråden handlet om da :gjeiper: Sorry om jeg kuppet tråden for deg, TS. Håper du får "dyppet den" før du kreperer eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sanna Skrevet 4. november 2011 #25 Del Skrevet 4. november 2011 Føler litt med deg. Er også singel, men savner mest å være kjæreste med noen. Og da er sex en del av hele pakken. Jeg vil gjerne være forelska, gidder ikke lenger å ha sex med noen jeg ikke er interessert i. Så da er det greit å ikke ha sex frem til jeg finner en kjæreste. Men vil ha kjæreste NÅ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 4. november 2011 #26 Del Skrevet 4. november 2011 Tror jeg må stikke på byen og dokumentere effekten om jeg spør: "Kan jeg få dyp'en i deg?" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
postkassen Skrevet 4. november 2011 #27 Del Skrevet 4. november 2011 Nå snakker jeg ikke om kristne mennesker sånn generelt i dagens Norge, men kristne som har vokst opp i et ganske strengt religiøst miljø som fra dag 1 har fått for seg at sex er synd. De har som regel et strengere forhold til sex enn f.eks de i storbyen som har vokst opp med et mer avslappet syn på sex? Men nå var det ikke dette tråden handlet om da :gjeiper: Sorry om jeg kuppet tråden for deg, TS. Håper du får "dyppet den" før du kreperer eller noe. Jeg menrker at du ikke vet hva du snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 4. november 2011 #28 Del Skrevet 4. november 2011 Tror jeg må stikke på byen og dokumentere effekten om jeg spør: "Kan jeg få dyp'en i deg?" Vær forsiktig da. Kan godt hende du får dyppa trynet ditt i asfalten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elensire Skrevet 4. november 2011 #29 Del Skrevet 4. november 2011 :skratte: Vi får nå se *vise fram lommebok* :skratte: oi da, det fantes en med som har enda mindre sjangs på å få noe "dyppet" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2011 #30 Del Skrevet 4. november 2011 oi da, det fantes en med som har enda mindre sjangs på å få noe "dyppet" :skratte: *vise fram dykkern* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 4. november 2011 #31 Del Skrevet 4. november 2011 Vær forsiktig da. Kan godt hende du får dyppa trynet ditt i asfalten Har alt gjort det flere ganger. Jeg og asfalten er gode venner. Den er alltid der for meg, en sen og fuktig lørdags natt. Litt rough around the edges, dog. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 4. november 2011 #32 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg menrker at du ikke vet hva du snakker om. Det er som nevnt bare spekulasjoner, og jeg snakker selvfølgelig ikke på vegne av ALLE folk som lever i strengt religiøse miljøer. Men har vært i en del såkalte kristne "bygder" og der var det fy å både banne og snakke om sex utenfor ekteskap. Så kan ikke forestille meg at det er lettere å få seg et nyp i nevnt bygd enn i en større by? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari*Nade Skrevet 4. november 2011 #33 Del Skrevet 4. november 2011 Du får iallefall ikke dyppet noe som helst ved å sitte her inne en fredagskveld!! Og vær så snill: ta deg sammen og PRØV å formuler deg på en annen måte!? Da skal du se at det blir noe på deg. Sjansen blir hvertfall større! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 4. november 2011 #34 Del Skrevet 4. november 2011 Har alt gjort det flere ganger. Jeg og asfalten er gode venner. Den er alltid der for meg, en sen og fuktig lørdags natt. Litt rough around the edges, dog. Jaja. Men om det bare er normal helgefyll for deg å våkne opp med oppskrapt ansikt er det bare å kjøre på :gjeiper: Bare pass på at fylleangsten ikke tar deg av dage. Tror nok ikke du setter pris på å se at "dypper'n" står på facebookveggen din dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elensire Skrevet 4. november 2011 #35 Del Skrevet 4. november 2011 :skratte: *vise fram dykkern* dykkern faktisk klarer nok helt fint å styre meg! men takk for latteren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest white lie Skrevet 4. november 2011 #36 Del Skrevet 4. november 2011 om noen hadde vise fram lommebok så hadde jeg sett på han som et lett byte til å bli lurt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2011 #37 Del Skrevet 4. november 2011 dykkern faktisk klarer nok helt fint å styre meg! men takk for latteren! Oooo vakre fagre kvinne. Jeg får slike lyster av dine yppige bryster! Nærmer jeg meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2011 #38 Del Skrevet 4. november 2011 TS avstår fra en viss type kvinnfolk som egentlig er jævla kvalme, fra helt frigid til nærmest hysterisk på et milisekund, ja.. slikt er kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 4. november 2011 #39 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg er så utrolig deppa fordi ingen jenter vil ha pikken min. Jeg bare HATER å være singel.. alt går liksom til helvete. Kjøp deg eplepai og varm den opp til ca 38 grader og så peiser du på Med din innstilling blir det vel ikke særlig ekte saker,snakk om dårlig innstilling 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente Skrevet 4. november 2011 #40 Del Skrevet 4. november 2011 Kjøp deg eplepai og varm den opp til ca 38 grader og så peiser du på Ja, gjør det, TS. Det er noe for slike gutter som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå