AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #41 Del Skrevet 4. november 2011 Er det snakk om ett eller flere dypp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MagicaFraFyll Skrevet 4. november 2011 #42 Del Skrevet 4. november 2011 Steinhard40? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #43 Del Skrevet 4. november 2011 Kjøp deg eplepai og varm den opp til ca 38 grader og så peiser du på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenta Skrevet 4. november 2011 #44 Del Skrevet 4. november 2011 Kjøp deg eplepai og varm den opp til ca 38 grader og så peiser du på Hahahaha! Har litt latterkrampe her jeg sitter. Får opp bilder som ikke er så passende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2011 #45 Del Skrevet 4. november 2011 tror heller jeg ville valgt eplepaien over de dvaske damekroppene man har her til lands Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 4. november 2011 #46 Del Skrevet 4. november 2011 LOL! DYPPE! Ikke rart du ikke får deg noe! Hadde noen spurt om de kunne "dyppe'n" hos meg hadde jeg gitt dem et glass med vann 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 4. november 2011 #47 Del Skrevet 4. november 2011 du minner meg om dette ts hahahaha: http://www.youtube.com/watch?v=mGfbr2mQN-Y 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #48 Del Skrevet 4. november 2011 tror heller jeg ville valgt eplepaien over de dvaske damekroppene man har her til lands Men da gjør du det, vet du. Bon appetit. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2011 #49 Del Skrevet 5. november 2011 Men da gjør du det, vet du. Bon appetit. Takk for det Og siden du er så hyggelig deler jeg gjerne den med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #50 Del Skrevet 5. november 2011 tror heller jeg ville valgt eplepaien over de dvaske damekroppene man har her til lands Kos deg med eplepaien din, du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2011 #51 Del Skrevet 5. november 2011 Så man får seg ingenting om man er kristen ? Kristne hjernevasker vel seg selv i utgangspunktet til å ikke ville ha noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2011 #52 Del Skrevet 5. november 2011 Vær forsiktig da. Kan godt hende du får dyppa trynet ditt i asfalten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 5. november 2011 #53 Del Skrevet 5. november 2011 Minner meg om en guide jeg så en gang, hvor testvinneren innebar noe slikt som to kyllingfileter og en gummistrikk. La fantasien løpe. Hadde kjæresten min spurt meg om han kunne fått dyppe den hadde det sikkert gått ei uke før jeg hadde klart å roe latterkrampene hver gang jeg så på ham. Det høres ut som en parodi på en 13-åring som akkurat har lært seg å si ordet 'knulle'. Alt man hører er liksom knulle ditt og knulle datt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 5. november 2011 #54 Del Skrevet 5. november 2011 http://feltet.no/sex/artikkel.php?id=42 Her, kjære TS! Så skal du bare dyppe og pikke og dra så mye laks du bare orker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #55 Del Skrevet 5. november 2011 TS! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #56 Del Skrevet 5. november 2011 http://feltet.no/sex/artikkel.php?id=42 Her, kjære TS! Så skal du bare dyppe og pikke og dra så mye laks du bare orker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reaper Skrevet 5. november 2011 #57 Del Skrevet 5. november 2011 Det er dessverre hardt å være mann. Vi må jobbe for dyppene, mens damene får det servert på sølvfat når de trenger litt stake. Er derfor jeg bare LER når jeg ser ei som syter på facebook. "Er det mulig", tenker jeg. Da har hun sannsynligvis ikke prøvd i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2011 #58 Del Skrevet 5. november 2011 Er derfor jeg bare LER når jeg ser ei som syter på facebook. "Er det mulig", tenker jeg. Da har hun sannsynligvis ikke prøvd i det hele tatt. Damer prøver sjeldent. Forventer å bli vartet opp, dessuten er de kresene som få. Ikke må han bare se mye bedre ut enn henne, han må skape en kjemi med henne også. Og kjemi i en kvinnes øyne = hun sitter der og smiler og ler mens han viser henne alt av interesse og oppmerksomhet og må bære alt av samtale. Kvinnfolk kommer aldri til å forstå hvor heldigstilte de er. Jeg kunne tatt så og si hvem som helst, og da er det bittert å vite at jeg må bruke ufattelig lang tid på å la henne gi meg en sjanse til å levere. Håper kvinnfolk får samme tankegang som menn en gang i framtiden angående sex, men skjer vel neppe.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reaper Skrevet 5. november 2011 #59 Del Skrevet 5. november 2011 helt seriøst, det hjelper virkelig om du formulerer deg hakket bedre enn her inne. Svært få kvinner liker å bli omtalt som en gjenstand/kun et ligg. De kvinnfolkene som også kun er ute etter sex liker nok det. Hva med å bruke hjerna litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2011 #60 Del Skrevet 5. november 2011 De kvinnfolkene som også kun er ute etter sex liker nok det. Hva med å bruke hjerna litt... Det fins kvinnfolk som liker ONS, så klart, MEN ingen av de liker å bli omtalt på den måten - det kan jeg garantere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå