Gå til innhold

Utrolig deppa fordi jeg ikke får dyppa

Gjest Steinhard

Anbefalte innlegg

Gjest Steinhard

Jeg er så utrolig deppa fordi ingen jenter vil ha pikken min. Jeg bare HATER å være singel.. alt går liksom til helvete. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Steinhard

Hahahahahahah, patetisk skrevet.

Patetisk? Det er jo sannheten. Livet er jævla kleint uten å ha noen å dyppe den i.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er dessverre hardt å være mann. Vi må jobbe for dyppene, mens damene får det servert på sølvfat når de trenger litt stake.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du slutter å omtale kvinner som "noe å dyppe den i", har du allerede kommet langt.

Hvorfor må alt være så rosa formulert når man skal snakke med kvinner egentlig? Jeg hadde digget en dame som var så direkte som det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utrolig deppa fordi ingen jenter vil ha pikken min. Jeg bare HATER å være singel.. alt går liksom til helvete. :(

Deppet forde du ikke får dyppet?

Hvor liten og tynn tiss har du egentlig? :popcorn:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må alt være så rosa formulert når man skal snakke med kvinner egentlig? Jeg hadde digget en dame som var så direkte som det der.

Rosa formulert? Du vil jo ikke ha en dame, du vil bare ha sex. Snakk om å utnytte folk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Er selv singel, og er også gretten fordi jeg ikke får noe fysisk kontakt med det motsatte kjønn (alt fra kos til seksuelle aktiviteter). Så skjønner deg godt, men seriøst... noe å dyppe den i? I LOL'd :fnise:

Hva med å stikke en tur på byen og finne deg en dame på en bar eller noe? Er ikke vanskelig bare man prøver. Med mindre du bor i et bedehusmiljø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare vil ha noe å "dyppe i" får du gå til anskaffelse av, som en her sier, oppblåsbardukke. Perfekt for deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv singel, og er også gretten fordi jeg ikke får noe fysisk kontakt med det motsatte kjønn (alt fra kos til seksuelle aktiviteter). Så skjønner deg godt, men seriøst... noe å dyppe den i? I LOL'd :fnise:

Hva med å stikke en tur på byen og finne deg en dame på en bar eller noe? Er ikke vanskelig bare man prøver. Med mindre du bor i et bedehusmiljø...

Så man får seg ingenting om man er kristen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

det er fåtall damer som vil ha en kar hvor det står " desperat" i panna på!

Endret av NozMonster
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa formulert? Du vil jo ikke ha en dame, du vil bare ha sex. Snakk om å utnytte folk.

Men dama får jo napp hun og? Hvordan kan det være utnytting? Sex er jo like gunstig for henne. Og dessuten er jeg ikke ts så ikke si du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånne damer finner man bare i nordnorge. De er råskinn i sengen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Så man får seg ingenting om man er kristen ?

Hvis man bor i en liten bygd hvor alle har mye fokus på synd tror jeg nok det er vanskeligere å plukke opp damer til en ons, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en mann (gutt) hadde forsøkt seg på å si at han ville dyppe'n når han ville ha sex, så kan jeg love deg at det hadde ikke blitt det dugg på han :skratte: jeg hadde vel fortsatt lagt i hikstende i fosterstilling på gulvet og forsøkt å slutte å le :skratte::skratte::skratte:

helt seriøst, det hjelper virkelig om du formulerer deg hakket bedre enn her inne. Svært få kvinner liker å bli omtalt som en gjenstand/kun et ligg. Er ikke noe "rosaformulering", som du så fint kaller det, men helt vanlig og normal folkeskikk som gjelder. En mann som ikke kan formulere seg skikkelig anser jeg som umoden og lite reflektert. Det er ihvertfall ikke en som får "dyppet" noe som helst hos meg :skratte:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man bor i en liten bygd hvor alle har mye fokus på synd tror jeg nok det er vanskeligere å plukke opp damer til en ons, ja...

jeg har bodd i en kjempe liten bygd og nei, det er ikke vanskelig.

Har også venner "der oppe" som er kristne men som knuller som faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...