Solstrålen Skrevet 9. desember 2003 #1 Del Skrevet 9. desember 2003 Er så masse spørsmål om gavetips til alle og enhver her nå, så jeg tenkte kanskje vi som har kommet igang med gavekjøpet kunne skrive hva vi har kjøpt til de forskjellige! Mannen: "Band of Brothers" dvd'ene Min mor: Wok og gavekurv med wok-tilbehør Besteforeldre: Julekurv med julekaffe, nøtter, julecd'er, marsipan, pledd, gløgg og alt som hører julen til! Svigerinne på 18: Tekanne fra Bodum med løsvekts-te Svigerinne på 16: Årsabbonement på bladet "Topp" 4 Småttisene i familien: Pledd og enten strikkede votter eller modellkitt. Tantebarn: Strikket jakke med hette og "pusekanter" Til venner og litt fjernere familie (tanter osv): noen får neglpleie-sett, noen får glass med engelske karameller, krydderolje, malte julenisser.. Sikkert glemt noen i stresset Hva har dere andre kjøpt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. desember 2003 #2 Del Skrevet 9. desember 2003 Og eg som ikkje har begynt enno... Stressa? Eg!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 9. desember 2003 Går fint det, Veslo! Er jo enda fjorten dager til jul.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 10. desember 2003 #4 Del Skrevet 10. desember 2003 Sambo: klokke, morgenkåpe og album med aktbilder. Søster: toalettveske. Mor: toalettveske (lik søs). Far: genser. Bror og svigerinne: årsabb. på Nemi. Mormor: en god flaske vi, og et fint bilde av meg og sambo. Hva vi gir til sambos familie, er uvisst.. Han er litt treg. (Har eksamener og semesteroppgave, så han er tilgitt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 10. desember 2003 #5 Del Skrevet 10. desember 2003 Og eg som ikkje har begynt enno... Stressa? Eg!?!? Slapp av, veslo, jeg er heller ikke begynt. Har goood tid. Snuppa på 14 skal få slalomstøvler, men jeg har ennå ikke tenkt på hva jeg skal kjøpe til resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milia Skrevet 10. desember 2003 #6 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvor bestilte dere årsabonnement på blader? Det var en supergod ide til venninen min! Kjæresten: cd og dvd med konsertopptak, må finne på noe mer, kanskje morgenkåpe pluss julestrømpe den 25. med smågaver i. Mamma: Bok, den nye til Nick Hornby, husker ikke navnet i farten. Pappa: Bok, Erlend Loe, "Fakta om Finland" Søster og mann: Bok, "Parfymen", cd og genser og et armbånd til søsteren min. Broren min pluss kjæreste: 2 cder med norsk musikk, Thomas Dybdahl og Katthult. Niese på 5 år, Erlend Loe "fisken" Nevø på 2 år, en Albertbok' Niese på 2 år, Fiat og farmor - bok Niese på 15 år: Abonnement på blad ville vært bra! Cd med "black eyed peas". Nevø på 10 år, Gameboy advanced - spill, "Finding Nemo" Til venner og litt fjernere familie: bestilt blomster fra interflora, kokebok, julegodteri, genser.. Mangler til en nær vennine og eksen.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 10. desember 2003 #7 Del Skrevet 10. desember 2003 Mannen min: Hemmelig, da han er bruker her...... Min far: Produkter til matlaging, bl. a oljesett Min stemor: Boken "Hundene fra Riga" av Mankell Min søster 1: To lampetter i smijern (Black Design) Min søster 2 + svoger: Div. kjøkkenutsyr Mannens stefar: Julekurv med god mat og alt som hører julen til Barn på 6 år: Barbiehest med vogn Barn på 10, 12 og 15: Gavekort for to personer til kino + gavekort på cd. (hver) Div. venner: Hemmelig, for flere er brukere her inne..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 10. desember 2003 Milia: De har et ganske godt utvalg på www.blablabla.no Tror også at www.bladkompaniet.no har noen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milia Skrevet 10. desember 2003 #9 Del Skrevet 10. desember 2003 Perfekt! Takk takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. desember 2003 #10 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har kjøpt vannkoker og salongens beste hårkur til forloveren min.... Resten har jeg ikke lyst til å avsløre, for jeg har både lillesøster og mamma her inne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 10. desember 2003 #11 Del Skrevet 10. desember 2003 sambo:bilde av meg littlå: cder og bøker bror: fotobok svigerinne på 16: ???? har ikke peiling!! Disse får bilde av littlå: svigers svoger mamma&co pappa&co besteforelde oldemor hans bestemor min tantefam. trillepiken svigers: brodert bilde mamma& co: brodert bilde nabounger: vindusmaling og kjole svoger: snorkespray :blunke: venninne: fotografbilde sjefen:marsipangris/twist ei på jobb: marsipangris/twist har vi glemt noen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 10. desember 2003 #12 Del Skrevet 10. desember 2003 Har ikke kjøpt til alle, men noen er ferdigtenkte Minstemann: kanin med bur og alt annet som hører til mellomste: mobiltelefon Eldste: spill til data eller noe annet mine foreldre: glass til serien de samler på Lillesøster: 3 topper storesøster: bokhylle Min kjære: kan jeg ikke si her, for han er innom av og til min svoger: genser niese: leke +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2003 #13 Del Skrevet 10. desember 2003 Madam Felle: jeg håper kaninkjøpet er gjennomtenkt. Det er ikke alltid en like god ide og gi levende dyr i julegaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 10. desember 2003 #14 Del Skrevet 10. desember 2003 Mamma: DVD spiller og ett nytt dørskilt + hårprodukter Pappa: En flaske god cognac og en genser Stemor: Aner ikke + hårprodukt Lillebror: Dataspill og noe fiskeutstyr Storebror: En bok, en Hugo Boss boxer, MASSE sjokolade og salt lakris ( han bor i USA) Svigerinne: Sexy nattkjole, Genser, Six pence, Sjokolade, hårprodukt Niese: To barnebøker, dongeribukse, Duffelcoat jakke, lue og vanter, barbieklær, lekesminke ( fryktelig jålete lita niese på 4 år) Nevø: Masse tyrkisk pepper, Skategenser + bukse, dataspill og en bok Bestevenninne: Gavekort til hudpleie m massasje, dyprens og manikyr/pedikyr, hårprodukt Bebisen hennes: Klær og sengesett + en bamse Andre venninner: Kosebukse, bøker, cd'er, Pilates DVD, gavekort, vin, cashmear skjerf, hårproduukt Sambo: ?,?, ?, Fifa 2004, Genser Farmor: Bodylotion, konfekt, bilde. Vennepar: Vin eller Cognac Svigers: Vet ikke enda Tante: Konfekt og en blomsterbukett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 11. desember 2003 #15 Del Skrevet 11. desember 2003 Kjæresten: Et putebetrekk med bilder av meg trykt på, som han kan ha med seg til USA, når han skal studere der et halvt år etter jul. En T-skjorte. Når han flyr 8. januar får han en guide bok og seig damer (ynglings-godteriet, som ikke kan fåes i DK), til å hygge seg med på flyet. Har dermed fordelt gavebudgettet på disse to gavene. Mamma: Hjemmelagede flettede stjerner. Mange. Det høres kanskje litt lite ut, men hun har snakket masse om at hun ønsker seg noen, og det har jo tatt masse tid. Pappa: En bok om København Bror: To DVDer og en liten ting til, som jeg ikke ar kjøpt. Søster: Det søteste undertøyet i sort og rosa, kjøpt på Topshop. Veninder: Vi skal møtes til julehygge d 22, så det er våres julegave til hverandre. Ellers skal jeg kjøpe en liten ting til en. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 11. desember 2003 #16 Del Skrevet 11. desember 2003 Mamma og Pappa: Brudebilde + litt småtting, som dusjgele, marsipangris Søster nr 1: Brudebilde, boken Hobbiten og en gavepakning med håndkrem og manikyrsett Søster nr 2: Brudebilde, den deilig genser og en duk hun ønsket seg Søster nr 3:Brudebilde, genser, favoritt gotteri fra danmark Bestemor og bestefar: Brudebilde, gavekort på aromaterapi til bestemor og en cd og nye skinnhansker til bestefar. onkel 1: Bok av Odd Børretzen og sokker tante 1: Gryteunderlag, salt&pepperbøsser og kule grytekluter onkel 2: Nytt sjakkspill, cd tante 2: Pysj, og gavepakning på parfyme fetter: DVD, sokker og isskrape kusine: gavekort på cd og noe gotteri Svigerfar: brudebilde og en cd Svigerinne+svoger 1: Brudebilde og gryteunderlag, spisebrikker Svigerinne+svoger 2: Brudebilde og gryteunderlag, spisebrikker Nieser (som var brudepiker): brudebilde og litt dill dall som strikk, såper o.l. Nevø 1: Kontantkort og gotteri fra Danmark Nevø 2: Genser og silkeboxer Nevø 3:Modellbilbyggesett og silkeboxer Niese (ikke brudepike) Hjemmestrikket genser og et kosedyr Fadderungen min: Hjemmestrikket genser og dill og dall Sønnen til venninen min: En stilig genser og en boxer Vennine 1: Melkestimer samt kaffe i løsvekt Vennine 2: cd og en kjempemarsipan gris Venninne 3 (forlover) : forloverbilde og en hjertepute Venninne 4: Presskanne og te i løsvekt Vennepar 1: Kjempemarsipangris og en julestjerne (blomst) Vennepar 2: samme som ovenfor Vennepar 3_:samme som ovenfor Mannen min: Ny sofa (kjøpte hver sin treseter til hverandre), DVD, brudebilde av meg, og litt til som jeg enda ikke har ordnet.. Det var alle mine, har kun igjen litt til manne min :D Men han mangler fortsatt gave til to kamerater, men det får han ordne selv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 11. desember 2003 #17 Del Skrevet 11. desember 2003 Moren min: Norah Jones-cd, noen tupperware-produkter og peis-sett. Broren min: pc-skjerm Faren min: matkurv med mye godt i Svigers: julecd'er og sjokolade + noe mer min kjære sørger for Svigerinne: hjemmestrikket skjerf + noe mer min kjære sørger for Venninne 1: klær til babydatter og "Tigergutt" til sønn Venninne 2: Anne Geddes-kalender Venninne 3 & 4: den årlige selvlagde cd'en og et strikket armbånd Venninne 5: Kanebo kostsett og et strikket armbånd Venninne 6: gavekort på klær og et strikket armbånd Min kjære og jeg skal en helgetur til Gøteborg på nyåret og kommer sikkert til å kjøpe noe der til hverandre, har likevel strikket en god skilue til han. Det var det jeg kom på - og det er så deilig å være ferdig med julegavene :D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå