Gjest Katten. Skrevet 4. november 2011 #21 Del Skrevet 4. november 2011 Kan være så enkelt som at han savner litt tid for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 4. november 2011 #22 Del Skrevet 4. november 2011 Selvfølgelig burde man gi fyren EN sjansen, men når ikke det hjelper og fyren fortsetter på samme måte som før, så hadde ikke jeg orket det. Når jeg får dagen min ødelagt pga. kjefting, sårende ord og lite respekt, da er forholdet over for min del. Jeg skal få støtte og kjærlighet hos typen min, blir jeg bare nedtrykt når jeg er sammen med ham vil det ikke fungere. Og nå sier ikke jeg at jeg ikke hadde stilt opp for kjæresten min om han hadde det vanskelig, men slik TS beskriver det, så har typen alltid vært slik - og da er det en annen ting. Kan godt hende at han alltid har vært sånn fordi de aldri har forsøkt å snakke ordentlig ut om det. Hvis TS alltid trekker seg unna når han ikke svarer nå, så har hun sikkert alltid gjort det. Og det kommer man ingen vei med. Synes det er litt dumt å klage på at forholdet er dårlig om man ikke prøver å få det på rett kjøl selv. Men bare sitter på å klager over oppførselen til samboern. Det løser jo ingen verdens ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #23 Del Skrevet 4. november 2011 Kan godt hende at han alltid har vært sånn fordi de aldri har forsøkt å snakke ordentlig ut om det. Hvis TS alltid trekker seg unna når han ikke svarer nå, så har hun sikkert alltid gjort det. Og det kommer man ingen vei med. Synes det er litt dumt å klage på at forholdet er dårlig om man ikke prøver å få det på rett kjøl selv. Men bare sitter på å klager over oppførselen til samboern. Det løser jo ingen verdens ting. Jeg regner med at kjæresten til TS er en voksen person og man forventer at en voksen mann oppfører seg ordentlig. Å slenge ut stygge og sårende ord og ikke be om unnskyldning etterpå er ganske slemt for å si det mildt. Og hvis han alltid trekker seg unna, så virker det nesten som at han tar TS forgitt. Helt sant, det løser ingen problemer å sitte å klage, gi ham et ultimatum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 4. november 2011 #24 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg regner med at kjæresten til TS er en voksen person og man forventer at en voksen mann oppfører seg ordentlig. Å slenge ut stygge og sårende ord og ikke be om unnskyldning etterpå er ganske slemt for å si det mildt. Og hvis han alltid trekker seg unna, så virker det nesten som at han tar TS forgitt. Helt sant, det løser ingen problemer å sitte å klage, gi ham et ultimatum. Jeg må bare si at jeg synes du er ganske naiv om du tror at det ikke finnes godt voksne mennesker, både kvinner og menn som ikke sier stygge og sårende ting når de er sinte og frustrerte. Folk sier mye rart når det er mye følelser i sving. Betyr ikke at de er dårlige mennesker. Og nå vet vi særdeles lite om dette forholdet. TS har ikke akkurat skrevet detaljert om det bortsett fra at samboern kan være dust. Noe som de fleste mennesker kan være i sitt liv. Jeg synes bare det er så idiotisk og sitte å gjøre denne kjæresten om til den store stygge ulven basert på den lille infoen vi har her. Jeg synes også at jenter har en tendens til å gjøre seg selv til ofre. Man er ikke et offer bare fordi kjæresten slenger dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #25 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg må bare si at jeg synes du er ganske naiv om du tror at det ikke finnes godt voksne mennesker, både kvinner og menn som ikke sier stygge og sårende ting når de er sinte og frustrerte. Folk sier mye rart når det er mye følelser i sving. Betyr ikke at de er dårlige mennesker. Og nå vet vi særdeles lite om dette forholdet. TS har ikke akkurat skrevet detaljert om det bortsett fra at samboern kan være dust. Noe som de fleste mennesker kan være i sitt liv. Jeg synes bare det er så idiotisk og sitte å gjøre denne kjæresten om til den store stygge ulven basert på den lille infoen vi har her. Jeg synes også at jenter har en tendens til å gjøre seg selv til ofre. Man er ikke et offer bare fordi kjæresten slenger dritt. Så klart finnes det voksne mennesker som oppfører seg irrasjonelt når de er frustrerte eller lei seg, men det blir ikke mer riktig å såre kjæresten sin for det. Jeg mener også at i et forhold så krangler man og sårer hverandre, men i et forhold hvor mannen (eller kvinnen) er sur mestparten av forholdet og kommer med stikkende kommentarer uten at det er noen grunn for det og nekter å si hva det er, er rimelig patetisk og unødvendig. Å leve slik i hverdagen kan ikke være så enkelt. Hvis kjæresten min helt ut av det blå blir forbannet på meg, sier sårende ting og nekter å si meg hva det er og sutrer i dagevis, må jeg si jeg blir ganske forbauset, og jeg hadde ikke taklet å hatt det slik i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #26 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg må bare si at jeg synes du er ganske naiv om du tror at det ikke finnes godt voksne mennesker, både kvinner og menn som ikke sier stygge og sårende ting når de er sinte og frustrerte. Folk sier mye rart når det er mye følelser i sving. Betyr ikke at de er dårlige mennesker. Og nå vet vi særdeles lite om dette forholdet. TS har ikke akkurat skrevet detaljert om det bortsett fra at samboern kan være dust. Noe som de fleste mennesker kan være i sitt liv. Jeg synes bare det er så idiotisk og sitte å gjøre denne kjæresten om til den store stygge ulven basert på den lille infoen vi har her. Jeg synes også at jenter har en tendens til å gjøre seg selv til ofre. Man er ikke et offer bare fordi kjæresten slenger dritt. Man kan bare uttale seg basert på den "lille infoen" TS forteller, noe annet ville vært rart. Hvis mannen\kvinnen slenger dritt til kjæresten sin hverdag uten at man har sagt eller gjort noe, så er det noe feil med den personen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #27 Del Skrevet 12. november 2011 ...and he strikes again! GAH! Jeg er ikke så veldig glad i sex, pga ting som at jeg aldri har fått orgasme, sliter med urinveisinfeksjoner og har generellt lav sexlyst. Dette er jo selvfølgelig kjipt for kjæresten min, men det virker som han mener vi skal følge hans sexlyster. Han sutrer og tigger hveeeer dag, og spiller på min dprlige samvittighet. I går tenkte jeg at jeg skulle være den som tok initiativ, og det gikk forsåvidt greit, men siden jeg ikke var kåt nok, så fikk jeg vondt. Jeg prøvde å holde ut, men det gikk så langt at jeg fikk tårer i øynene, han så noe var galt og trakk seg ut, og jeg sprang rett til do. Jeg spurte om han kunne komme med et glass lunkent vann til meg, og det gjorde han, og da han gikk ut av badet sa jeg "unnskyld", fordi jeg synes det er kjedelig å ikke klare å tilfredsstille ham. han ga meg bare et blikk som sa "skjønte at det ville ende sånn, du har skuffet meg igjen". Tenkte at jeg kanskje overanalyserte, men fikk itj gjort særlig mye, jeg ble sittende på do nesten en time før jeg klarte å legge meg igjen. Han sov da. I morges, da jeg skulle stå opp, tok han hånden min, og jeg sa at jeg skulle stå opp,, hvorpå han kom med KILLER-kommentaren : Du sviktet i går, da trenger du ikke svikte nå! Herremin... makan. Så lagde han trutmunn og forventet at jeg skulle kysse ham, men jeg sa glem det, og sto opp, og da slengte han etter meg (som han pleier å si ofte): Du er så hårsår og nærtagende Er jeg virkelig så ille? Jeg finner ikke et fnugg av empati i han, og det skremmer meg veldig. Han har ingen forståelse for at kroppen min ikke fungerer helt som den skal.. Jag bliver lessen :-( TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #28 Del Skrevet 12. november 2011 :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #29 Del Skrevet 13. november 2011 Wææ!! Han må du seriøst komme deg bort fra! Den manipuleringen er så dårlig at det er latterlig. Han høres nesten litt dum ut. Kom deg vekk fra ham ASAP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå