Usikker23 Skrevet 4. november 2011 #1 Del Skrevet 4. november 2011 Noen her inne som trener på Elixia Laksevåg? Jeg kjenner på meg at det er ekstreeeemt kjedelig å gå å trene alene, så er det noen innpå her som trenger en treningsvenn slik som meg? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finurlig Skrevet 24. november 2011 #2 Del Skrevet 24. november 2011 Du som skal flytte til KRS, join spicheren i stedet, så trener vi sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 24. november 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 24. november 2011 Du som skal flytte til KRS, join spicheren i stedet, så trener vi sammen Er det ett annet treningsstudio? Hva koster det? og hvor ligger det? Hadde absolutt trengt en treningsvenn nå som jeg flytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finurlig Skrevet 25. november 2011 #4 Del Skrevet 25. november 2011 Det er treningsstudioet til studentsamskipnaden (: Tror det er et av norges beste treningsstudioer, de har alt der Og så er det ikke så kjempedyrt å være medlem heller (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå