Gå til innhold

Optimistiske finn-annonser

Gjest Spinell

Anbefalte innlegg

Når jeg ser slike bilder... - http://finncdn.no/mmo/2014/12/vertical-3/22/7/543/986/27_1017725885_xl.jpg Så mister jeg all lyst til å se noe mer på bilen. Ikke det at jeg hadde så mye å miste, men som feminist er det i hvert fall drepen på all interesse.http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=54398627 Anonymous poster hash: b59a9...caf

Det er bare et klistremerke...

Anonymous poster hash: eb8a5...fdf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I all verden. Dette var trist, ja...! Ikke lett å være alenemamma. Må være kjipt å innse 4 måneder etter siste fødsel at man verken har råd eller tid med to barn... Det fremstår dessuten fra teksten at 4-åringen skal se på barnetv fra 14-19..??

Hvis hun er alene? Får hun ikke da full OS? Men kan være hun jobber i butikk? Men hvem har 10 timers dager??Stakkars barn, og TV fra 14-19???? Håper barnevernet så denne annonsen.

Anonymous poster hash: ac839...74d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Finner ikke finn anonsen nå, men folk som gir bort snø!

Anonymous poster hash: 3910f...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som mener at Finn er et sted hvor ting er gratis eller tilnærmet gratis. Det er naturligvis en del ting som er helt feilrpiset, som aldri vil bli solgt til den prisen, men også mye som er riktig priset uten at det er skrekkelig billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

http://m.finn.no/bap/free/ad.html?finnkode=54470303

Ikke helt innenfor trådens tema, men synes den var så morsom at jeg legger den ut alikevel! :)

En godnattbok til gutter er jo ikke kjønnsdiskriminerende, det finnes jo likedan for jenter, godnattbok for jenter, det er nok bare det at de er mer appellerende til gutter, og den for jenter er mer appellerende for jenter. Snakk om å misforstå. :ler:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet det finnes tråder med ulike variasjoner over temaet "annonser og annonsører på finn.no" her inne, men jeg starter en ny her.

På finn-torget kan man jo finne så mangt, og enkelte selgere er kanskje i overkant optimistiske med hensyn til verdien på det de skal selge. Her kan vi legge inn eksempler til skrekk og advarsel (og litt for gøy).

Denne fant jeg i dag:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31569303

Løp og kjøp!

hei pedersen.

Anonymous poster hash: 7ba1a...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke huset i seg selv, men mengden bilder!!!

Noen spurte hvorfor

og fikk dette svaret:

"hus 189m² sammen with tomt 1660m² , for sale ,fordi steiner og sted er mer verdifulle enn huset , og hvor mye du ikke vet noe om det, og i dem ikke forstår, foreslår jeg å ikke kjøpe "

Jeg ble ikke klokere

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke huset i seg selv, men mengden bilder!!!

Jeg kommer aldri til å dra på visning uten å vite hvordan alle steinene i hagen ser ut altså, så denne passet ikke helt inn her synes jeg. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Hvorfor i alle dager var det nødvendig med bilde av den steinen de hadde tegnet et ansikt på i paint(?)? :ler:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært inne på finn.no og tittet en del i dag. Jeg har inntrykk av at etter torget ble gratis legger folk ut ting til en mye høyre pris enn tidligere. Kanskje for å se om de kan få napp på den høye prisen først, hvis ikke så sette den ned eller fjerne annonsen. Ser det legges ut nye eller litt brukte ting, til max 50-100 kroner lavere enn butikk pris. Flere som har tenkt det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager var det nødvendig med bilde av den steinen de hadde tegnet et ansikt på i paint(?)? :ler:

Er det huset eller steinene de selger? Tror noen har røyka noe bra greier før de la ut det der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært inne på finn.no og tittet en del i dag. Jeg har inntrykk av at etter torget ble gratis legger folk ut ting til en mye høyre pris enn tidligere. Kanskje for å se om de kan få napp på den høye prisen først, hvis ikke så sette den ned eller fjerne annonsen. Ser det legges ut nye eller litt brukte ting, til max 50-100 kroner lavere enn butikk pris. Flere som har tenkt det samme?

Jeg har fulgt med på pcer i noen dager (jeg trenger en "ny"). Der er det enkelte som har lagt ut samme maskin flere ganger i løpet av noen dager med lavere og lavere pris. Så ja...

Anonymous poster hash: b59a9...caf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...