Gå til innhold

Optimistiske finn-annonser

Gjest Spinell

Anbefalte innlegg

Det badet ble jeg svimmel av!!!

Perfekt hus for filminnspilling til en haunted house skrekkfilm :)

Digget det huset!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46451200&counterId=LOG_PROFILED_ADS_RESULT_CLICK

Bare 50.000,- for eldgammal og godt brukt baderomsinnredning i furu. Fyttirakker'n.

Selger burde betale folk for å kjøre det vekk for han. Løkke tel!

Dette må være tull?

Anonymous poster hash: 2be3f...aae

Det rareste er egentlig bildet av røropplegget. Følger rørene med? Anonymous poster hash: 12f67...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Edderdunsdyner er det beste man kan få, og hvis denne er ekte så koster den så mye.

Jeg skulle akkurat til å skrive det samme. Det heter forresten ederdun, dvs. ærfugldun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46451200&counterId=LOG_PROFILED_ADS_RESULT_CLICK

Bare 50.000,- for eldgammal og godt brukt baderomsinnredning i furu. Fyttirakker'n.

Selger burde betale folk for å kjøre det vekk for han. Løkke tel!

Dette må være tull?

Anonymous poster hash: 2be3f...aae

Hva betyr "eldgammel" for deg? 10-15 år?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle akkurat til å skrive det samme. Det heter forresten ederdun, dvs. ærfugldun.

Ja, jeg vet det er ærfugldun. Jeg har faktisk ikke vært klar over at det staves med én d, for det står oftest med to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ja, jeg vet det er ærfugldun. Jeg har faktisk ikke vært klar over at det staves med én d, for det står oftest med to.

Det er mye som skrives feil, vet du. For eksempel har jeg sett flere ganger at folk skriver "eder og galle". Her skal det være "edder", en eldre form for "eiter" som i eitermaur. En gift, syre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var vel bare lagt inn rom for pruting.

Står nå "ny pris" etterfulgt av blunkefjes, så det var nok en null for mye ved første forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye som skrives feil, vet du. For eksempel har jeg sett flere ganger at folk skriver "eder og galle". Her skal det være "edder", en eldre form for "eiter" som i eitermaur. En gift, syre.

Så det er der uttrykket eitrende sinna kommer fra? :)

Anonymous poster hash: b28c9...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye som skrives feil, vet du.

Det er sant. Jeg er opptatt av språk og rettskriving selv. Men det hender at ord en sjelden bruker kan glippe. Jeg ser ikke meg selv bruke førti tusen på ei dyne, så ed(d)erdun et et ord jeg ikke skriver for ofte. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Det er sant. Jeg er opptatt av språk og rettskriving selv. Men det hender at ord en sjelden bruker kan glippe. Jeg ser ikke meg selv bruke førti tusen på ei dyne, så ed(d)erdun et et ord jeg ikke skriver for ofte. ;)

Enig med deg. Ingen 40 000 kroners dyne på meg, heller :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Blubberella

Jeg tror muligens selgeren har blingset litt da prisen ble skrevet inn. I selve annonseteksten står det 500 for sofaen og 3500 for bordet. Det høres da hakket bedre ut selv om bordet etter min smak var rævstygt og verdt maks et par hundrelapper.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...