Gå til innhold

Optimistiske finn-annonser

Gjest Spinell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

What? Da vet jeg hva jeg skal gjøre når det begynner å bli slutt på pengestrømmen.....! Kjøp billig og selg dyyyyyyyrt, gjerne med "stjålne" produktbilder...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er det MYE av på feks Etsy.. folk som kjøper billig dritt på ebay osv og selger deg som "vintage" og "håndlaget" osv. Man skal passe litt på når man shopper fra privatpersoner på nett...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Da vet jeg hva jeg skal gjøre når det begynner å bli slutt på pengestrømmen.....! Kjøp billig og selg dyyyyyyyrt, gjerne med "stjålne" produktbilder...

LItt som dette: http://www.treasures.no/ ???

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

De har vist også sofa som passer til :fnise:

Jeg kjenner dem som driver denne butikken. De har en gjennomført stil hjemme hos seg selv. Det minner om et slott i Dubai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, får man mor, far og barna med på kjøpet her?

Minner mer om et facebook-album. Hvorfor skal jeg være mer interessert i kjøpe denne båten når kapteinen sjekker badetemperaturen eller jeg får opplyst hvem som var med på tur i 2011??

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er da tanken bak alle butikker, minus de stjålne bildene.

Det er mange som tjener greie penger på å handle feks på ebay, og legge ut på finn/qxl, siden mange ikke er komfortable med å handle på utenlandske sider. Samtidig krever det litt kunnskap om hva som selger og til hvilken pris, så man må legge litt tid i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...