AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #121 Del Skrevet 12. november 2011 Ny pris! Ikke så veldig mange som har lyst til å kjøpe denne, altså. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=30575015 Å fytti.. Snakker om å kjøre stil som passer til eksteriør og omgivelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2011 #122 Del Skrevet 12. november 2011 Glorete og digert speil til 25.000, anyone? Speilet har jeg faktisk sett før i en boligannonse det var lenket til i en annen tråd her inne. Dessverre finnes ikke annonsen lenger. Den boligen var et studium i overdådige og eksentriske detaljer.Jeg husker den boligannonsen ja. De hadde også en enorm gulvstående stearinlysestake...som jeg ikke ville hatt noe i mot å ha hvis jeg hadde hatt plass til den, men det speilet der ville jeg gjerne hatt i "sølv"-farge: helt sikkert kjempefin og ha som tørkestativ til sokker og undertøy... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 12. november 2011 #123 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg husker den boligannonsen ja. De hadde også en enorm gulvstående stearinlysestake...som jeg ikke ville hatt noe i mot å ha hvis jeg hadde hatt plass til den, men det speilet der ville jeg gjerne hatt i "sølv"-farge: helt sikkert kjempefin og ha som tørkestativ til sokker og undertøy... Du har dyre vaner, Margareth. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 13. november 2011 #124 Del Skrevet 13. november 2011 Hadde han andre ting til salgs, han med speilet? Link? *nysgjerrig* Syns sunburst-speilet var fint jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 13. november 2011 #125 Del Skrevet 13. november 2011 Hadde han andre ting til salgs, han med speilet? Link? *nysgjerrig* Syns sunburst-speilet var fint jeg! Speilet var avbildet i en boligannonse. Boligen var mildt sagt eksentrisk innredet, men annonsen lever dessverre ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 14. november 2011 #126 Del Skrevet 14. november 2011 Denne kan vel ikke være fra 2008?? Den har jo 1974-utseende.... http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30763295 Det er en profesjonell modell og i det markedet er ikke folk så opptatt av jåleri, men om den vasker bra/raskt og tåler mange vask daglig i mange år. Derfor nypris 35.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #127 Del Skrevet 15. november 2011 Synes både denne og denne var veldig optimistiske. Hva i huleste er det de innbiller seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #128 Del Skrevet 15. november 2011 Synes både denne og denne var veldig optimistiske. Hva i huleste er det de innbiller seg? Ble noe feil med linkene her, tydeligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #129 Del Skrevet 15. november 2011 Ble noe feil med linkene her, tydeligvis.. Prøver atter en gang: Min lenke Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #130 Del Skrevet 15. november 2011 Prøver atter en gang: Min lenke Min lenke Altfor drøye priser for så stygge møbler, etter min mening. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 15. november 2011 #131 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg har erklært krig mot møbler snekret av paller tidligere, og å prise dette bordet til 1000 kroner er ikke bare optimistisk, men direkte frekt etter min mening. På tross av en skvett hvitmaling er denne pallestabelen også drøyt priset. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 15. november 2011 #132 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg har erklært krig mot møbler snekret av paller tidligere, og å prise dette bordet til 1000 kroner er ikke bare optimistisk, men direkte frekt etter min mening. På tross av en skvett hvitmaling er denne pallestabelen også drøyt priset. Den trenden den er en sånn type trend som vi kommer til å le av om noen år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #133 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg har erklært krig mot møbler snekret av paller tidligere, og å prise dette bordet til 1000 kroner er ikke bare optimistisk, men direkte frekt etter min mening. På tross av en skvett hvitmaling er denne pallestabelen også drøyt priset. Er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. november 2011 #134 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg har erklært krig mot møbler snekret av paller tidligere, og å prise dette bordet til 1000 kroner er ikke bare optimistisk, men direkte frekt etter min mening. På tross av en skvett hvitmaling er denne pallestabelen også drøyt priset. Tror jeg skal gå ut i skogen og plukke litt kvist og lage stige av de jeg. Og selge! Koster 100,- pr pall, så det bordet bør koste Max 400,-. 100 kr for hjula og 100 i arbeid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElaineBenes Skrevet 16. november 2011 #135 Del Skrevet 16. november 2011 Ja, direkte frekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. november 2011 #136 Del Skrevet 16. november 2011 At noen faktisk kjøpe de palle bordene der er helt sykt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #137 Del Skrevet 21. november 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31824633 Fint gammelt veggskap... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Hufsa_ Skrevet 21. november 2011 #138 Del Skrevet 21. november 2011 Noen som har en halv million til overs og kunne tenke seg denne?: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29693216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. november 2011 #139 Del Skrevet 21. november 2011 Oi, kan man få 5000,- for sånt? Kanskje man skulle ha ryddet litt hos besteforeldrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varpunen Skrevet 21. november 2011 #140 Del Skrevet 21. november 2011 Oi, kan man få 5000,- for sånt? Kanskje man skulle ha ryddet litt hos besteforeldrene Og jeg som ga bort noe sånn på finn gis bort for en månedes tid siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå