Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #1 Del Skrevet 9. desember 2003 Hvilke arbeidsoppgaver har du egentlig? Når du sitter ved utlånsskranken eller-hva-det-heter, og det kommer en gutt og spør om hjelp til å finne noe spesielt, er det ikke da vanlig å faktisk reise deg opp fra stolen og gå og finne det til han? Eller er det meningen å bare peke "jeg vet ikke, se borti der?" Er det å spør om for mye service og inngår ikke deres oppgaver på jobb? :x Jeg bare spør, for det er virkelig forskjeller på service ute og går. Og forresten, køen var ikke lang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 10. desember 2003 #2 Del Skrevet 10. desember 2003 Det mange ikke vet er at bibliotek-ansatte i sin stillingsinstruks har et avsnitt som dreier seg om å bidra til å bedre befolkningens helse. I praksis vil det si at de i utgangspunktet er forpliktet til å henvise folk hit og dit, slik at de må traske mest mulig rundt på egenhånd før de finner det de vil ha. God trim i slikt. Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 10. desember 2003 #3 Del Skrevet 10. desember 2003 Kan da neppe gjelde for biblioteket her i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #4 Del Skrevet 11. desember 2003 Det mange ikke vet er at bibliotek-ansatte i sin stillingsinstruks har et avsnitt som dreier seg om å bidra til å bedre befolkningens helse. I praksis vil det si at de i utgangspunktet er forpliktet til å henvise folk hit og dit' date=' slik at de må traske mest mulig rundt på egenhånd før de finner det de vil ha. God trim i slikt. Jepp.[/quote'] Ja, trimmen er god, men når det gjelder barn så syns jeg man skal yte litt ekstra liksom. Og et hyggelig smil er ikke å forakte. Kanskje jeg er kravstor da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 11. desember 2003 #5 Del Skrevet 11. desember 2003 På de bibliotekene jeg har vært på har det alltid vært nok av hjelp å få, så jeg har faktisk bare opplevd god service på biblioteket . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maetzii Skrevet 15. desember 2003 #6 Del Skrevet 15. desember 2003 Hm, jeg følger da alltid folk bort til hylla om de spør etter noe - og det har jeg inntrykk av at alle jeg jobber sammen med gjør også. Du har nok bare vært uheldig med hvem du spurte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleba Skrevet 15. desember 2003 #7 Del Skrevet 15. desember 2003 Det må ha vært et usedvanlig dårlig eksemplar av arten. Jeg har bare opplevd god service (på hovedbiblioteket i Bergen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå