Gå til innhold

Jeg er en av disse skumle eksene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har nå fått en slik eks etter årevis med kontunuelig konstruktivitet fra hans side. Så det overrasker meg ikke overhodet at han enda velger konstruktivitet i denne sammenhengen også.

Alle tegn på lange telefonsamtaler og øyeblikk hvor jeg skal være den største bestevennen i hans liv er mer et tegn på han sosiale antenner og måten han griper fatt i livet på.

Disse måtene han har kontaktet meg på blir ikke møtt med åpenhet.

Mer: Jeg var opptatt. Hvorfor ringte du meg i går?"

Hvor han føler seg dummere og dummere for hver gang. Håper det snart tar en slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest whatever

Ikke for å skryte men jeg er det mannlige motstykket til dere

damer,de aller fleste jenter fatter interesse for meg i større eller

mindre grad.Er ikke innbilsk eller noe som helst,stadfester ett rent

faktum,enkelte menn (og kvinner) har magnetisk tiltrekkelsesevne

på medlemmer av det motsatte kjønn,selv om de fleste av de aldri vil

innrømme det.Du kan benekte og avfeie det så mye du bare vil,innerst

inne vet du at det er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en idiotisk debatt...

Noen ER og BLIR noen oppmerksomhetssjuke egotripper, før, under og ETTER forhold.

Du må jaggu være en megadeilig fremtoning TS, så for guds skyld alle jenter, løp og søk dekning!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Gjennom alle mine forhold ser jeg nå hvem jeg skulle holdt på og hvem som er ordentlige menn, og det er dem som går videre og IKKE kontakter meg videre!

Er så DRITTALEI av exer som ikke glemmer meg og skal forsøke bak ryggen på den de er sammen med i lang tid etterpå!!! Pga de ikke kan glemme meg og den brae sexen eller det gode forholdet vi hadde! (jada sikkert godt, siden det ble slutt :P )Enveis kanskje da?

Jeg kan telle hittil TO menn som har gått videre og ikke kontaktet meg i etterkant :) De er heldige de kvinner som er sammen med dem. Slike søppelmenn som stadig kontakter exen burde fått et spark bak!!! og vel så det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cuntzilla

Jeg er ikke hun de aldri helt kom over, men jeg er hun som var den beste sexen de har hatt..

BØ!

:kosteskaft: *stikker av før jeg får pepper*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bestevenn med eksmannen min.

MEN det er ene og alene - fordi jeg fremdeles elsker ham, fordi ingen av oss har funnet nye partnere og fordi vi begge vet at det blir oss igjen etter et lite "avbrekk" og en lengre "pustepause".

Hvis man ikke er interessert i et fortsatt forhold til en eks så bør man være såpass at man lar personen gå videre i livet sitt og at man er åpne med at et videre forhold er totalt uaktuelt og vil aldri forekomme uansett hva som skjer.

Det å fortsatt ha et sterkt vennskap til en eks når begge er i nytt forhold virker helt totalt fjernt for meg. Jeg hadde trukket meg utav min eksmanns liv så snart jeg hadde forstått at han hadde truffet en ny kvinne. Da hadde jeg gitt ham beskjed at et videre tett vennskap oss imellom er uaktuelt ... det er ikke rettferdig overfor noen etter mine begreper. Så selvom jeg elsker min eksmann etter 25 års ekteskap og til tross for at jeg ser på ham som min aller, aller beste venn så hadde jeg latt ham gå hvis han fant seg en ny.

Endret av Jytte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bestevenn med eksmannen min.

MEN det er ene og alene - fordi jeg fremdeles elsker ham, fordi ingen av oss har funnet nye partnere og fordi vi begge vet at det blir oss igjen etter et lite "avbrekk" og en lengre "pustepause".

Hvis man ikke er interessert i et fortsatt forhold til en eks så bør man være såpass at man lar personen gå videre i livet sitt og at man er åpne med at et videre forhold er totalt uaktuelt og vil aldri forekomme uansett hva som skjer.

Det å fortsatt ha et sterkt vennskap til en eks når begge er i nytt forhold virker helt totalt fjernt for meg. Jeg hadde trukket meg utav min eksmanns liv så snart jeg hadde forstått at han hadde truffet en ny kvinne. Da hadde jeg gitt ham beskjed at et videre tett vennskap oss imellom er uaktuelt ... det er ikke rettferdig overfor noen etter mine begreper. Så selvom jeg elsker min eksmann etter 25 års ekteskap og til tross for at jeg ser på ham som min aller, aller beste venn så hadde jeg latt ham gå hvis han fant seg en ny.

Er så enig så enig med deg...

Men du (som jeg) er nok en del år eldre enn de som praktiserer dette eksvennskapet. Dette er/var langt fra vanlig i "våre dager", mens det for dagens unge tydeligvis er helt naturlig og greit.

En annen sak er hvor sunt det er for dem, men det får de jo bare erfare selv. Selv er jeg imidlertid ikke i tvil, og det er åpenbart ikke du heller :-)

De gamle er nå engang eldst, men det nytter nok ikke å prøve å belære ungdommen, de må erfare ting selv, ellers gud nåde den som..., hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er av dem som måtte godta eksen , dette gjorde meg Veldig usikker , da han ikke ville prate om det . ER fryktelig glad i han ,og har prøvd å si til meg selv at dem bor på helt forskjellig kant av landet så da kan det jo ikke være så farlig at dem holder kontakt på tlf ,men det sårer .. Nå skal det være sagt at eksen nyter virkelig det å ha kontroll over han ,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...