Gå til innhold

Sjokolademuffins og strikkepinner...

Anbefalte innlegg

Gjest Lottiplott
Skrevet

Har etter et par bloggforsøk gitt opp hele den offentlige biten, og satser på nå føle meg friere til å skrive når jeg ikke har kjente som smugleser alt jeg poster.

Jobber som såkalt bowlingvert ved siden av studier, bor med den beste kjæresten og gleder meg til sommeren - da blir det husjakt!

"Veien til a4-livet" er faktisk den veien jeg ønsker i livet, tro det eller ei.. Min drøm er å sitte med kjæresten på terrassetrappa ned i hagen, i skyggen av et tre og se på barna mine løpe rundt og spille fotball med hunden vår.. Mangler bare hus, hund og barn :fnise:

Det er bare hyggelig om du vil følge med, utveksle erfaringer i eksamensstress, julegaveshopping, trening mot bikiniformen og kanskje huskjøp og mulig flytting til graviditetsdagbøkene etterhvert? Hvem vet?

Så here we go!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lottiplott
Skrevet

Endelig fredag! :hoppe:

I dag er det muntlig eksamen - prøver å ikke stresse for mye med det ennå, siden det ikke er før kl 1530.. Så er det rett på jobb og så til svigers halv ni i bursdag til svigerfar. :)

I dag var det så lite å gjøre på jobben til sambo at han fikk fri i dag, koselig å våkne og spise frokost sammen for en gangs skyld - uten at det er helg. :)

Jaja, jeg får prøve å pugge litt mer til eksamen!

Skrevet

Halloooo :vinke: Gratulerer med dagbok!

Følger gjerne med jeg! Er også en student som dagdrømmer om en «A4-tilværelse» i fremtiden :jepp:

Nå er det straks helg! :hoppe:

Skrevet

Oi, lykke til med eksamen! Her er en blomst — den bringer lykke :blomst::jepp:

Gjest Lottiplott
Skrevet

Heihei, Ametrin! :vinke:

Så koselig at du vil følge med i boka mi, og at vi sitter litt i samme båt :)

Takk for blomst, krysser fingrene for at den hjelper, hehe :jepp: